Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hentet hos Kiwi på Sørås senter i Steinsvikenhar vært på flere kiwi butikker og spurt etter det men de er tomme og sier at ASKO er tom og derfor får de ikke påfyll. Noen som har fått hentet sin, og tips til evt hvilken kiwi butikk som har igjen i Bergen?
Åå når da? De har vært tom de to siste gangene jeg har vært derJeg hentet hos Kiwi på Sørås senter i Steinsviken
Perfekt! Da prøver jeg der, tusen takkDe har på Sotra
Ja det ser jo ut som en veldig grei pakke å få så håper jeg finnerHåper virkelig du finner! Kjedelig om du skal gå glipp av det!
Ååh? Var og hentet en selv hinn dagen.Tomt på Sotra og
På fjell? Hun sa hun skulle bestille men tar vel sin tid før det kommer inn igjen hvis Asko er tom..Ååh? Var og hentet en selv hinn dagen.
Ja ok, så det er tomt der og no...kjipt da. Sund kommune da? Er en kiwi derPå fjell? Hun sa hun skulle bestille men tar vel sin tid før det kommer inn igjen hvis Asko er tom..
Får høre med de og vurderer å ringe rundt førstJa ok, så det er tomt der og no...kjipt da. Sund kommune da? Er en kiwi der
Sikkert lurtFår høre med de og vurderer å ringe rundt først
Det er nok noen uker siden. Håper du får en etterhvert, var en grei pakke.Åå når da? De har vært tom de to siste gangene jeg har vært der
Åå så herlig!! Tusen takkKiwi Nesttun åpnet i dag, de hadde ikke inne, men de var på vei så skulle komme i løpet av dagen
Håper du får fatt i Ho eg spurte på butikken i dag sa at de hadde vært tom på hovedlager lenge, men at det nå var i orden igjenÅå så herlig!! Tusen takk
Den nye i Nesttun sentrum skulle få inn torsdagHm, tenkte å prøve på den som er ved foten av fanafjellet. Men da gidder jeg ikke å dra i ens ærend hvis det har vært skrantende en stund.