Kivat vårlue

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Str 0-1 år, hvor store er de på størrelsen?
Har en tass på straks 2 mnd med hodeomkrets på 39.5cm. Kan de passe nå tro?

De finnes i babymodeller også ;) tror, bare tror at den som heter str 0, altså 0-1 år blir litt stor. Men de vokser jo fort, så om den er for stor nå, så passer den nok om ikke så lenge.

Min på 16 mnd bruker 2 år, kunne ikke hatt mindre så jeg vil si de er små i str. Han har normalt til stort hode.

De finnes i babymodeller også ;) tror, bare tror at den som heter str 0, altså 0-1 år blir litt stor. Men de vokser jo fort, så om den er for stor nå, så passer den nok om ikke så lenge.

Enig. Ville gått for babymodell :)

Enig i denne. Min på straks 2 mnd har også 39,5cm i hodeomkrets, og de Kivat vårluene jeg kikket på i str 0-1 år i går er for store til min babis :rolleyes:

Str 0-1 år, hvor store er de på størrelsen?
Har en tass på straks 2 mnd med hodeomkrets på 39.5cm. Kan de passe nå tro?

Jeg startet å bruke de på jenta mi når hun var ca 40cm rundt hodet og jeg synes den passet veldig bra på hun allerede da:-) hun er 8 mnd nå da men liten rundt hodet, er ca 42 rundt hodet nå:-)

Kjøpte str. 0 når minsten var 4mnd. Passet fint og kunne sikkert kjøpt den før og. Nå er han 14mnd og bruker den enda :p passer dog i str 1 og 2 og :-)

Back
Topp