Kittys vei nedover

Kitty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Lillesøster er 8 uker, vekta etter svangerskapet er fortsatt opp 10 kg, selv om det er mer enn 15 kg ned fra toppen.

Planen er i første omgang å trene og være mer i aktivitet, og slutte å småspise mellom måltid, samt litt mindre porsjoner.

Pga sykdom etter fødsel var det dårlig med bevegelse i starten, men nå er formen tilbake selv om jeg ikke kan ta mye mageøvelser da arret etter keisersnittet er plagsomt og ikke helt som det skal være.

Startvekt er 75 kg, målvekt mellom 60 og 62.

Planen er styrkeøvelser 2 dager i uka, yoga minst 5, og daglige turer ut.

Onsdag og idag har jeg hatt de første øktene med styrke på veldig lenge. Og igår og idag også en runde med yoga.

Ble også gåtur/bæring av mini etter bhg :p en toåring som ikke vil gå hjem kan være tung :D

Vekt idag 74.7.
Sakte ned, men bedre enn opp.
Fikk gjort styrke 2 ganger forrige uke, og yoga 4 ganger. Merker at jeg etter at aktiviteten økte at arret fra keisersnittet gjør vondt igjen, og er klumpete og rart. Må nok ha en ny tur til gyn for å sjekke det litt.

Treningen går adundas pga økende smerter i arret etter keisersnittet. Skal til gyn imorgen, virker som det er noe der som ikke støtter som det skal. Jordmor mente jeg trenger henvisning til kirurg for å fikse det.

Imens går jeg turer, men er spent på hva gyn sier imorgen.

Back
Topp