Heisann!
Eg e her og fekk ein nyyyyyyyydelig gutt, GABRIEL, 26.03.07.
Vart satt i gang søndag 25.03.07 og gjekk heile dagen uten å kjenna noke. Før plutselig riena kom so kasta på meg. Gjekk i frå å kjenna ingenting til rie på 1 min, og 1 min pause i ca 1 time. Så kom riena omtrent uten pause etter det. Etterkvert vart riena mine so kraftige at Gabriel begynte å få problemer inni magen min. Vart masse tisking og hvisking av legen og sjukepleiar og vakthavande gynekolog vart tilkalla. Riene mine vart stoppa sånn at Gabriel fekk komma seg litt og so måtte dei berre får han ut fort!. Eg hadde ikkje nok åpning og verken eg eller Gabriel va klare, men ut måtte han. Først prøvde dei vakum og til slutt måtte dei ta han me tang. Legen tok omtrent spenntak for å få han ut. Eg vart kløpt skikkelig, HELDIGVIS hadde eg fått epidural så eg kjente absolutt ingenting (før dagen etterpå sjølvsagt). Merkelig å måtte pressa (pluss sjukepl som låg øve magen min) utan å kjenna ka ein skulle pressa.
VArt ein litt dramatisk fødsel, men ende godt. Trur da va verst for mannen min som stod som tilskuar til alt ditta (stakkars), eg hadde tross alt ein jobb å gjera [;)]
No kosa me oss her heime og prøve so godt me kan å læra kverandre å kjenna, slitt litt me amminga, har ikkje nok mjelk, men håpa at da kjem seg etter kvert.
Me har forresten sommar her i Nederland, i går va da 29 grader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!