Kittekat

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
venter du barn? bra det er noen på min alder her da.. [:D]
er ikke så koslig og være den eneste på 17 år..hehe.. bra jeg fandt deg [8D]

hehe..ok.. du kan tenke deg hvordan typen min reagerte, siden vi ikke hadde planlakt noe.. det kom uventet på oss begge to.. jeg har termin 30juni, men alle sier at jeg kommer til og få tiligere da[:)]

går det med deg og typen da? eller har du ikke funnet det ut enno?? (Gravid)

hehe.. ja du får gjøre det..[;)]
Gruer meg forfærdelig til og fortelle det til familen min da.. søster min er også gravid.. hun har termin 26mai og jeg 30juni.. så det blir dobbel overaskelse for mamma min..hehe..

ORIGINAL: Bekka84

er det di jente på bilde skrulle-jenta??

nei den jenta på bilde er tantebarnet mitt.. [:)]

okei [:D]

synes kanskje det var litt tidlig å få andre mann når en er 17 år [:D]

jah det har vært ganske tilig.. jeg har vært 15 om hun på bilde hadde vært min..hehe..
men nå blir det min første. [:)]

ORIGINAL: Kittekat

Oisann! Blir travelt i deres familie, med andre ord!
Hvis mor di er som de fleste andre mødre, blir hu bare glad!
Mi vil gjerne ha barnebarn nå, hu.. Har til og med truet med å kidnappe h*n ei stund[:D]

jah det kan bli travelt for oss i familien..
søskenbarnet mitt er gravid også + søster og jeg..hehe.. men det er litt koslig da.. vi får 3jevn gammle barn i familien :)
søsken barnet mitt termin 26 feb [:D]

nei har ikke kommet så lankt.. alt kan skje enno vettu.. tar dag for dag.. er så dårlig omdagene at jeg vet nesten ikke hva jeg skal ta meg til.. har ikke vært til legen heller enno.. men det blir vel ganske snart regner jeg med..hehe.. må si fra når du får vite omdu er daeller ikke [:)]

jah det har vært ganske tilig.. jeg har vært 15 om hun på bilde hadde vært min..hehe..
men nå blir det min første.

men det blir koselig da [:D]

jah det blir koslig.. [:)]

har du og typen vært lenge sammen eller?

Håper det går som planen med dere to [:)]

hehe.. rett instiling..hehe..

jeg og typen har vært sammen siden 5januar 2002 med andre ord : 5januar har vi vært sammen i 4 år..hehe..

koslig da.. jeg blir 18år i juni jeg så er 18 når jeg får barnet.. finaste bursdag gaven jeg noen ganger kommer til og få..:)

hehe.. jah det er kansje litt vanskelig, men nå skal jeg stikke på aboteket og kjøpe noe som jeg trenger:) håper vi snakkes igjen:)

Back
Topp