Kitchen Aid eller kenwood?

Hot*Mama

Gift med forumet
Jeg har kenwood major, og er i grunn ikke sånn kjempe fornøyd.. [&:]
Syns den pisker dårlig i bunn, og vispen står i veien når man skal helle andre ting over i bollen f.eks..[&:]

Kjekt og høre hva andre synes om saken.. så, hva mener dere?[:D]

Vispen kan du stille på så den kommer lenger ned i bollen.
ang at vispen er i veien så må du jo bare stoppe den og helle oppi og så starte igjen [:)]

ORIGINAL: Linemor7

ang at vispen er i veien så må du jo bare stoppe den og helle oppi og så starte igjen [:)]

Har lurt på hvordan man får den ned,vet du det?

ORIGINAL: Hot*Mama

Syns den pisker dårlig i bunn, og vispen står i veien når man skal helle andre ting over i bollen f.eks..[&:]

Jeg har hatt samme diskusjonen med meg selv, og kom fram til at Kitchen Aid var useless i mitt bruk fordi bollen er jo så liten [:-]

ORIGINAL: forvirretmor

Har lurt på hvordan man får den ned,vet du det?

lurer jeg også på!! [:)]

Hehe, jo takk for tips..[;)] Jeg gjør jo selvfølgelig dette, men man må ta vispen ut av festet om man skal klare og helle f.eks ett litermål med mel nedi vispebollen! Det er utrolig tungvint syns jeg, sånn man blir irritert over etterhvert..

ORIGINAL: Frk.Keller

ORIGINAL: Hot*Mama

Jeg har hatt samme diskusjonen med meg selv, og kom fram til at Kitchen Aid var useless i mitt bruk fordi bollen er jo så liten [:-]

Er den det ja.. usj! [&:]

For å få den lenger ned må du skru den ned, det er gjenger mellom den enden du putter inn i maskina og sjølve vispen :)

Har aldri opplevd å måtte ta ut vispen for å kunne tilsette det vi skal, og vi lager store deiger.
Så for oss er kenwood gull[:)]

ORIGINAL: Mammapostei!

For å få den lenger ned må du skru den ned, det er gjenger mellom den enden du putter inn i maskina og sjølve vispen :)

skal prøves [:D] takk

Back
Topp