KISS

Bammi

Elsker forumet
Ja, da har vi vært hos fysioterapeuten. Mia Elise har KISS KIDD[:(]

Har fått time hos manuellterapeut 3. januar.

Det er grunnen til at hun ikke ruller eller er interessert i bena sine, hun har smerter i bekkenet[:o] Fysioterapeuten sa det kunne være grunnen til at hun gulpa så mye også.
Nå håper jeg hun blir fort bra sånn at hun begynner å rulle (har rulla fra rygg til mage 3 ganger). Jeg har syntes hun var veldig sent ute motorisk i forhold til søsknene sine- nå vet jeg ihvertfall hvorfor.

Uff det var leit. Men det positive er jo att de har funnet det ut nå, og hun skal få behandling så hun snart blir bra[:)]

Klem[:)]

Så bra at dei har funnet det ut no ,og at hun vil få behandling[:)] lykke til

Ikke noe kjekt[:(]Men Thea har det også, tanta mi er kiropraktor og synes media o.l lager veldig mye hysteri rundt dette. Det er bare låsninger som lett blir satt på plass av kiropraktor/man.terapeut o.l
Så lenge de vet ungen har det, og får behandling til de er kvitt det, så er det ikke så gale alikavell..håper det var til noen trøst [:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Så bra at dei har funnet det ut no ,og at hun vil få behandling[:)] lykke til

ORIGINAL: Blue_Angel

hmmm er hun sånn skjev i nakken å sånn som di har snakket om her inne?

amina er ikke det, men hun har aldri rullet rundt eller aldri vært interresert i beina sine.. hun bare ligger deg som en lat liten unge[&:][&:]

Hun var skjev i nakken tidligere, men det gikk over. Nå er hun skjev i hele kroppen. Fysioterapeuten sa det hadde satt seg i bekkenet og det var vanlig.

Uff så trist. Men godt at de fant det ut nå så hun kan begynne på behandling for det.

Se der ja...Var godt dere fant ut av det da [:)]

Skal se alt ordner seg nå og plutselig så er snuppa de overalt...hehe!

Back
Topp