Kiss

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Maria2009 jeg vet du har barn med kiss, hvor ofte er dere på vehandling? Hjelper det? Vi har vært to ganger, syntes det hjalp mye første gangen men syntes han er verre nå, han beveger seg begge sider men nekter å ligge andre veien å snur seg opp å til siden hele tiden nå syntes jeg.

❤gutt født 27/6❤

Ja, det stemmer det.
Vi går nå hver 14 dag men mulig det skal bli en gang i uka igjen. Om han fortsetter som nå.
Han er veldig urolig om natten, vrir seg og skriker mye.

Han sover som regel godt mellom 18/19-00 tiden og etter det så kan han holde ut med kun 1-2 timer frem til 08-09 om morgenen på det verste. Han sliter jo og med veldig mye luft i magen så det er jo ikke til å bli klok på desverre.
Men vi trener mye å han er blitt mye flinkere i forhold til det å bevege hodet til begge sider.
Vil si det har hjulpet mye for i starten beveget han aldri hodet mot venstre, nå er det jo ikke låst på samme måte lenger. :)

Skal ikke klage på natta han sover hele natta så vi er heldige men på kvelden er det heelt forferdelig, men vet ikke om det har noe med nakken p gjøre men det har det sikkert. Blir ikke helt klok på dette.

❤gutt født 27/6❤

Jeg har også kiss-baby, ble friskmeldt i går etter 4 behandlinger. Skal ikke tilbake før han begynner å krype, eller ta kontakt om vi ser han noe spes. Har ikke merket så mye i hverdagen på han, annet enn dårlig sugeteknikk på puppen og favorittside på hodet. Merket etter første behandling at han var litt mere "lealaus" i kroppen, så han var jo mer spent i kroppen før det. Storesøster trengte 7-8 behandlinger da hun var baby, og igjen noen behandlinger da hun begynte å krype og ikke brukte ene armen og foten.

Hvilken beh går dere på? Hva gjør de? Her er vi blitt henvist til Fysio pga av litt "banan" og skeiv i hode... Hun snur seg godt til begge sider men er tydelig litt gladere i høyre siden... Hun sover godt om natten men kan sove dårlig på dagen, er avhengig av bevegelse... Har begynt og tenke om det kan være KISS...

❤❤❤

Hvilken beh går dere på? Hva gjør de? Her er vi blitt henvist til Fysio pga av litt "banan" og skeiv i hode... Hun snur seg godt til begge sider men er tydelig litt gladere i høyre siden... Hun sover godt om natten men kan sove dårlig på dagen, er avhengig av bevegelse... Har begynt og tenke om det kan være KISS...

❤❤❤

Manuellterapaut.
Gikk til kiropraktor 2 ganger uten at han fant ut av det...

Victor klikker fremdeles om vi legger han i armkroken typ ammestilling om vi skal flaske han.
Det er vel fortsatt vondt da antakeligvis. Han må enten sitte i vippestol/ ligge i fanget oppå låra når han flasker.

Skal ikke klage på natta han sover hele natta så vi er heldige men på kvelden er det heelt forferdelig, men vet ikke om det har noe med nakken p gjøre men det har det sikkert. Blir ikke helt klok på dette.

❤gutt født 27/6❤

Nei.. Da er vi to..

Vi var hos manuellterapeut for to uker siden og fikk konstatert Kiss, men skal ikke tilbake før om fire uker. Virker som om de praktiserer forskjellig.

Her har han slitt med forstoppelse og luft i magen, men etter vi var der fikk han mer vondt i nakken og har slitt med å ta puppen. Spytter ut maaaaange ganger under amming og rykker til med hodet/nakken, samt har begynt å bite grunnet dårlig tak.

Nå etter to uker virker det som om det begynner å stabilisere seg, og i dag har vi hatt fire normale bæsjebleier :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Vi var hos manuellterapeut for to uker siden og fikk konstatert Kiss, men skal ikke tilbake før om fire uker. Virker som om de praktiserer forskjellig.

Her har han slitt med forstoppelse og luft i magen, men etter vi var der fikk han mer vondt i nakken og har slitt med å ta puppen. Spytter ut maaaaange ganger under amming og rykker til med hodet/nakken, samt har begynt å bite grunnet dårlig tak.

Nå etter to uker virker det som om det begynner å stabilisere seg, og i dag har vi hatt fire normale bæsjebleier :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Godt å høre det ble bedre :) jeg ammer ikke så har ikke det problemet. Men ser jo at det er noe som ikke stemmer. Skal tilbake den 1 så skal fortelle at jeg ikke syntes det er så stor forskjell nå. Den uroligheta hans blir litt slitsom altså han er ikke slitsom men jeg blir utrolig sliten når kvelden kommer.

❤gutt født 27/6❤

Kjenner igjen urolighet... Gjesp!!!
Han våkna med under 1 times mellomrom i hele natt! :(
Å fy så sliten jeg er i huet. Klokka 7 ga jeg opp så sto vi opp også sovna morroklumpen i bilen etter 15 sekunder...
Takkkkk for det. Det er snart ikke til å holde ut!!!

Kjenner igjen urolighet... Gjesp!!!
Han våkna med under 1 times mellomrom i hele natt! :(
Å fy så sliten jeg er i huet. Klokka 7 ga jeg opp så sto vi opp også sovna morroklumpen i bilen etter 15 sekunder...
Takkkkk for det. Det er snart ikke til å holde ut!!!

Uff syntes virkelig synd på deg altså, man skal jo liksom nyte denne tiden.

❤gutt født 27/6❤

Back
Topp