Min sønn har hatt KISS, så kan godt dele litt erfaringer

Men først vil jeg si, den siden du linker til hvor det står -kraftig nakkelåsning- stemmer IKKE. Om man hadde hatt nakkelåsning så ville man ikke kunne beveget på hodet i det hele tatt, og hadde antageligvis vært så smertefullt at det ikke hadde vært mulig å roet barnet. Jeg vil heller referere til en annen link, disse to er de aller fremste i Norge på KISS-KIDD,
http://www.kiss-kidd.no/behandlere.htm
Min sønn er behandlet av Bjørn Helgar som har laget denne siden sammen med Ute Imhof
Min sønn har hatt symmetriforstyrrelser i nakke, rygg og hofter, så han var ganske kraftig utsatt, og gråt masse masse. Hadde tydelig banan formen, og avflatet hodet kom ganske så raskt da han kun lå med hodet til den ene siden. Vår største utfordring var ammingen, jeg måtte ligge og amme han, og kun på hans "gode" side. Puppen ble trøsten, og jeg lå å ammet 24/7, fryktelig slitsom periode for liten og stor
Så fikk jeg tips om å reise til manuell terapauten Bjørn Helgar, og han var virkelig vår redning. I følge han, så er 1-2 behandlinger nok før barnet ikke lenger skal trenge flere behandlinger hos han. Emilian trengte 4 behandlinger. Han ble gradevis bedre men vi gikk til fysioterapaut 1 gang i uken (eller hver 14 dag?) til han var nesten 1 år, hvor vi øvde på det motoriske. De henger jo vanligvis litt etter når de har hatt KISS. Har ikke merket noe til dette etter han ble 1 år da, han gikk når han var litt over året noe som også er helt normalt. Så med god oppfølging så blir de som helt friske barn uten KISS.
Emilian er i dag en frisk fin gutt, han er like flink motorisk som andre barn

Eneste man kan se på, er at hodet hans fortsatt er avflatet og vil sikkert være det til han blir litt eldre. Han er i dag 2 1/2 år.
Dette ble kanskje litt rotete, men bare innom en liten tur

Bare å spørre meg om du lurer på noe!
Og masse lykke til med vesle jenta di! Hold ut, det blir bedre....