Kiss kidd

Lava86

Forelsket i forumet
Noen som har baby med det? hva er det egentlig? Gutten min kaster seg sånn bak med hode, spesielt når han skal mates. han har en yndlingsside som han ligger på hele natten igjennom, han får ikke sove hvis jeg legger han i en annen stilling. Og de 2 siste dagene har han skreket masse, men har roet seg når jeg har vugget han. Kan dette komme bare plutselig?

Jeg kan desverre ikke svare deg!!

Meg jeg har hørt at manuell terapaut er gratis, kanskje du skal få en til å så på han!! Det kan være noen muskler som er stive eller noen låsninger! Og da kan manuell teraputen hjelpe han!

Vilde hadde det, hun var stiv i nakken. var en mild form da så hun trengte bare 2 behandlinger til kiropraktor, nå er hun helt fiiin[:D]

Malin hadde det og, men om det plutselig kan komma vett eg dessverre ikkje..
Men anbefale å kontakta manuell terapaut/kiropraktor..

6 behandlinger hos kiro her å me fekk ny baby [:)]
Hu va ille og.. grein nesten hver våken time [&:]

Da skal jeg kontakte kiropraktor..funker osteopat like bra? kjenner en som jeg er veldig fornøyd med så kansje jeg skulle prøve der først:)

ORIGINAL: Selena

Jenta vår var veldig ille da hun ble født. Hadde så vondt pga låsninger i nakken og bekkenet. Hadde ynglingside og hodet veldig bakover. Skjønte at noe var galt siden hun var så mye misfornøyd. Spesielt når hun lå i armene mine og når jeg ammet. Vi har nå hatt 3 behandlinger og jeg er så storfornøyd etter å ha vært hos en manuell terapeut. VI går til ei som er spesialist på små babyer. Det er nesten ikke samme jenta. Hun er nesten helt bra. Merker så store fremskritt.Hun er blitt så glad og fornøyd.
Vi skal ha en 4 behandling nå slik at vi er helt sikre på at hun ikke trenger mer. Hørte det knakk sist hun holdt på. Jenta vår har alltid grått under behandlingene.. men så lenge det hjelper. Er veldig fornøyd med hun vi går til.

Nå får vi i tillegg oppfølging av fysioterapeut og gjør øvelser med henne fra de begge. Så glad for at vi får så god oppfølging. [:D]

Hei :)

det der hørtes veldig ut som min Karoline. Vi går også til fysio og kiropraktor pga dette og fått øvelser. Er det vojta-metoden dere bruker?

Den øvelsen med bena opp mot magen gjør vi også, fått den øvelsen av kiropraktor.

Av fysioterapauten fikk vi en øvelse som går ut på at vi skal trykke på et bestemt punkt ved brystet med tommelen og vri hodet hennes mot dette punktet med hodet ned mot dette punktet. Ho skriker veldig så det er veldig ubehagelig å gjøre dette, men alt for at ho skal bli bedre og det har ho blitt [:)] Gjør dette på begge sider. Tror denne øvelsen var for å få ho mer bein i kroppen og mykne opp på venstre side av nakken for den har vært veldig stiv...

Back
Topp