Kiss/kid? Hjelp!

• Trådstarter Trådstarter Mama-G
  • Opprettet Opprettet
M

Mama-G

Guest
Hei. Har en sønn på 2 mnd, som siden fødselen har vært veldig mye plaget med magen. (Trur vi) Han sover så og si ALDRIG på dagen, men sover godt om natten. 23-02 tar han kveld, våkner første gang for mat i 6 tiden, sover da igjen veeeeldig urolig til kl 9-10. Når vi da står opp er han våken 1,5-2 timer før han begynner og bli trøtt. dupper da av i vippestolen alt i fra 2-10 min før han våkner igjen. (Skvetter og skriker) så er han våken 2 nye timer før han dupper av 2-10 minutter. Å sånn går dagen frem til 23-02. grunnen til at jeg lurer på om det kan være kiss/kidd syndrom er fordi han må bare være i bevegelse, ellers hylskriker han. han er stille så lenge man vipper, kjører bil(men når man legger han i bilstolen får han helt panikk å hyyyler som en ståkken gris helt til bilen er i beveglse) eller bærer han. I vognen sover han IKKE! Det virker som om når han ligger på rygg er det noe som plager han.(veldig urolig og våkner bestandig når han legges på rygg) Han gulper mye, av og til under mating. Har vært hos kiropraktor, han fant to låsninger bak i korsryggen, og tok en behandling.(men det som er at jeg dro første gang til en kiropraktor som er 3 timer unna pga. at kiropraktoren som er på min hjemplass hadde ferie) bestemte oss for å gå til en ny behandling hos han som nylig hadde hatt ferie. Og han ærklærte han frisk som en fisk ?? Så jeg sluttet å gå til behandling. Har prøvd å bytte mme uten noe hell. Fant en som virker ok på han, får regelmessig avføring osv. MEN ingenting hjelper! Hva kan dette være? Tips? Erfaringer med dette? Kan det være mild kolikk? Kiss/kidd? Eller bare en urolig, nysgjerrig baby? :)

Back
Topp