kiropraktor

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Til dere som har hatt de små til kiropraktor..
kan dere fortelle litt ?

har fått råd nå og tatt den lille til kiropraktor siden hu låg i sete og vart født med KS så kunne ho ha diverse låsninger i rygg/nakke så kansje det kunne roe hu

dytt

ingen som har vert til kiropraktor med ungene? :O

Vi var til kiropraktor med eldstemann da han var 2mnd, han hadde kolikk. Det hjalp etter ca 3 behandlinger. Kan absolutt anbefales.. vet ikke å annet jeg kan fortelle..

Hun var veldig forsiktig, hun trykket på forskjellige punkter og litt sånn. Jeg har jo i grunnen ikke peil..hehe.. men hun forklarte hele tida at hun løsnet opp i nakke og skuldre der det var stivhet o.l.

ORIGINAL: Kakemonsteret

Anbefaler deg heller manuellterapaut. Gullet mitt lå å stanget imot og ble tatt med keisersnitt, da han var 1 mnd gammel nektet han å ligge i ammestilling, var urolig, lå som en banan, hadde favorittside o.l. Dro til kiropraktor med han og fikk beskjed at han var helt frisk, samt en regning på 500 kr. Da han var 6 måneder dro vi endelig til manuellterapaut hvor han fikk påvist skeivhet i begge sider!! Var på 4 behandlinger og han ble helt fin igjen... [:)] Og det var GRATIS!!! www.kiss-kidd.no

hva er manuell terapaut..
aldri hørt om men vi bor på en liten plass og

hva gjør de i forhold til en kiropraktor da?

Back
Topp