Kiropraktor

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen her som har gått til kiropraktor under graviditeten?
Bør jeg finne en som har videreutdanning på graviditet, eller vet "vanlige" kiropraktorer om evt begrensninger under graviditeter?
Etter tips fra ei venninne har jeg tenkt å prøve om rygg og bekken blir noe bedre med noen turer til kiropraktor (den hun gikk til er litt langt unna, så håper å finne en nærmere). Tenkte å høre med nærmeste kiropraktorklinikken om de hadde kunnskap med gravide pasienter, men om noen vet om flinke kiropraktorer i Bergen/Bergen vest med peiling på gravide gi meg gjerne en lyd:)

Var hos naprapat siden hadde så vondt i ryggen, med stråling nedover rumpa. Har hjulpet veldig:) Ingen stråling lenger og klarer å sitte og gå uten smerter. Tar det forsåvidt rolig med trening, og holdt meg i ro hele helgen:)

Vet om flere som får hjelp hos kiropraktor, og tror nok de har tilstrekkelig kompetanse på gravide :)

De har kompetanse så det holder :-) dersom du egentlig skal ligge på magen under behandling- så tilpasset de behandlingen til din mage :-)

Var hos naprapat siden hadde så vondt i ryggen, med stråling nedover rumpa. Har hjulpet veldig:) Ingen stråling lenger og klarer å sitte og gå uten smerter. Tar det forsåvidt rolig med trening, og holdt meg i ro hele helgen:)
Var hos fysioterapeut før jul med vondt i ryggen som strålte nedover rampe og lår, der ble det hovedsakelig massasje også fikk jeg noen øvelser hos han (som jeg burde bli flinkere til å gjøre, men overskuddet har ikke vært på plass)

Anbefaler verdens beste naprapat hos din naprapat- Laila :) Hun holder til på Vestkanten og Sartor.

Jeg går til Bekken og Barn i Oslo og syns det er veldig behagelig at kiropraktoren har spesialistkompetanse på graviditet. Men er sikkert mange kiropraktorer som kan en del. Tenker at du fort merker om de har det eller ikke ut fra hva de anbefaler / spør etter etc.

Har fått time på fredag hos kiropraktor som er rundt 20 minutter hjemmefra, kunne få i morgen også, men da er jeg på jobb :happy: Ifølge hun som tok telefonen hadde de kunnskap om gravide, så satser på det blir bra

Har time fredag, ga beskjed da jeg bestilte, han har ikke noe utdanning spesifikt mot gravide såvidt meg bekjent [emoji5]

Back
Topp