Kiropraktor

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Jeg har vært hos kiropraktor i dag! Løsnet litt opp i ryggen, forhåpentligvis låser det seg ikke denne gang. Andre som går/tenker å gå til kiropraktor gjennom svangerskapet?

Ja, sliter mer og mer med ryggen om dagen, skal ta det opp med legen når jeg har legetime til uka. Innmari vondt i korsryggen til tider. Stråler ned i hofta og beinet :/ håper behandling vil hjelpe :)

Jeg har nylig hatt et stygt brudd i ryggen, og har operert to ganger etter det. Sliter endel med ryggsmerter, men har klart å holde det greit i sjakk ved hjelp av daglig trening. Nå sliter jeg så mye med kvalme at jeg ikke har trent på en måned. Kjenner at ryggen begynner å bli vond. Spent på hvordan det blir å bære frem en bebbis med denne ryggen :/ Har aldri prøvd kiropraktor, men kan jo hende jeg får behov for det etterhvert.

Jeg har gått til kiropraktor lenge og nå er det hovedsakelig nakke og skuldre det fokuseres på. Var der i forrige uke og det var ganske deilig å få knekt litt. Min kiropraktor vil se meg litt oftere nå for å følge litt med, spesielt med tanke på bekken etc etterhvert som jeg blir større. De vet jo hva de holder på med :)

Har bruk kiropraktor mye etter sist svangerskap. Hovedsakelig bekken plager / korsrygg . Har funka for meg . Men nå når eg blei gravid i gjen var eg hos akupunktur . Synst den hjelper bedre når det er hormoner som står for smertene .

Jeg går fast til kiropraktor til vanlig, og må ihvertfall gå dit nå i svangerskapet da ryggen ikke vil samarbeide med meg. :(

Gikk til kiropraktor i første svangerskap, i andre gikk jeg til manuell terapeut, så får se hva jeg ender opp med denne gangen.

Sniker litt fra mai her, men satser på det går greit. ;)
Vil bare anbefale dere å prøve naprapat mot plager i rygg og nakke osv. Det er på en måte kiropraktor, akupunktur, massasje og fysioterapi i ett. Har funka utrolig bra på meg både mot nakkeplager og etter jeg fikk prolaps i korsryggen.

Back
Topp