Kiropraktor

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Flere som har vært til kiropraktor med babyen sin?

Vi var i dag pga luftsmerter - burde gått mye tidligere..,skjønner ikke hvorfor vi utsatte.
Han trykket oppover ryggraden og da han kom til midten så vi godt på ansiktet hennes at han fant noe, hun spente seg med en gang. Han knakk det på plass og sa at det justerte seg veldig lett. Han masserte litt der etterpå og hun var helt salig i blikket ;)
Det var ikke noe galt, men det vanlige med at det tar 3 mnd å justere ryggraden etter å ha ligget i fosterstilling så han bare hjalp til litt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, har ikke merket noe behov for det her. Bra det hjalp på frøkna :)

Vi har vært hos manuellterapeut to ganger! Småen hadde låsning i nakken og mellom skulderbladene og har vært helg fin etterkvart vi var der. Lå bare med hodet til en side uansett hvor mye vi snudde henne, men nå ligger hun begge veier :) keisersnittbaby da.

Min lille pike ❤️

Ja, vi var for en god stund siden, og merker at behandlinga brukte litt tid på å "bli ferdig". Nå sover nurket på begge sider gjennom natta. Var hos fysioterapaut (gratis gjennom helsestasjonen) og han var veldig fornøyd! Kiropraktor er virkelig verdt pengene - vil ha en unge som er rett i hue :p

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Vært hos manuellterapeut med lillemann 2 ganger, han har skjevstilling i nakken, så "trener" hver dag med øvelser vi har fått til han.
Angrer ikke på at vi gikk, han trengte hjelp. :)

Vi var til kiropraktor med Felix og det var verdt hver krone!! :)
Han begynnte med intens grining kl.20.00 og holdt på til 01-02.00 ish hver kveld :o
Han hadde låsninger i bekkenet, hofta, korsryggen og litt i nakken -også var han veldig anspent..
Etter et par behandlinger fikk vi en ny unge!
Trengte 7-8 behandlinger.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Virker som "de fleste" er til behandler med ungene sine, føler meg nesten litt utenfor som ikke har vært :p

Februar-14 mamma <3

Virker som "de fleste" er til behandler med ungene sine, føler meg nesten litt utenfor som ikke har vært :p

Februar-14 mamma <3
Har du ikke behov så er det jo ikke noe poeng. Du har vel en ganske fornøyd sovebaby har du ikke? :)

Har du ikke behov så er det jo ikke noe poeng. Du har vel en ganske fornøyd sovebaby har du ikke? :)

Jo, kunne vel ikke fått en mer fornøyd unge tror jeg ;)

Back
Topp