Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg skal til kiropraktor til fredag pågrunnav bekkenløsning noen som vet hva dei gjør? eg er så nervøs på om det skal gjøre vondt :S det blir sikkert bedre etterpå da men
De gangene jeg har vært hos kiro (endel) gjør det ikke vondt når de knekker, føles som at det skal, men gjør det ikke. Men når de maserer stive muskler osv, det gjør vondt!!!
Gjør ikke vondt er digg å bli knekt blir bare litt skremt av knekkelyden, og da tror du det gjør vondt men å bli massert på ømme vonde plasser, er ikke noe godt :/ når han finner ømme punkter, kjennes det som at en som stikker meg
Har gått til kiropraktor i 2mnd nå å det er det beste jeg har opplevd. Fikk påvist prolaps i ryggen som bare ble værre, så gikk jeg til kiropraktor å de sa at jeg hadde kraftig låsning i bekken. Men nå som jeg har funnet ut at jeg er 8-9uker på vei så tror jeg det er starten på bekkenløsning men gleder meg til neste time.