kiropraktor

jannelille

Forelsket i forumet
Noen som har positive erfaringer me kiropraktor når bebisen er stiv og vond??? min lille var vist stiv og vond i rygg nakke,håper det hjelper høres ikke godt ut for den stakkars lille....

Da datteren vår var baby gråt hun veldig mye.(kolikk) Vi prøvde alt som kunne prøves, men ingen ting hjalp. Tilslutt prøvde vi kiropraktor og vi merket forskjell på henne allerede etter en behandling. Hadde vi visst at det hadde funka så bra så hadde vi gjort det mye før. Apsolutt å anbefale. Lykke til med den lille [:)]

klem fra Synne

Vi prøvde fysioterapeut til storebror, han hadde brist i en muskel i nakken. Det fungerte kjempefint.

Vi brukte kiropraktir mot kolikk, fungerte kjempebra.
Ellers går tantungen min på to år til kiropraktor mot en låsning i hofta!
De er utrolig flinke!

det er ikkje skummelt nei... har gje med jenta mi og det går so finr så!!

Jeg må innrømme at jeg gruet meg veldig til å ta med lillejenta til kiropraktor. Tenkte akkurat det samme som deg Bast, at det nesten så litt brutalt ut. Men han var utrolig flink, og IKKE hardhent som jeg hadde forventet. De er jo så små så de må sikkert gjøre ting på en litt annen måte enn med voksne. Det var ihvertfall helt utrolig å se hvor fort hun slappet av i hele kroppen, så det er apsolutt å anbefale til dere som har et barn med kolikk. [;)]

vet om en liten tass som fikk det og han hjalp det visst noe fryktelig for [:D]

Back
Topp