kiropraktor Trondheim?

Dora80

Blir kjent med forumet
Hei. Noen som vet om en flink kiropraktor i Trondheim? som er flink med små barn?

er usikker på hva det er,men jeg har ei jente som har vært urolig siden fødsel,sover lite og kort osv. Har vært hos osteopat men det hjalp ikke. Nå har jeg hørt så mye om at man bør prøve kiropraktor,så da tenkte jeg at jeg burde prøve det[:)]
Har dere vært hos manuell terapeut? hvorfor dro dere dit? var barnet urolig el?

ORIGINAL: Dora80

er usikker på hva det er,men jeg har ei jente som har vært urolig siden fødsel,sover lite og kort osv. Har vært hos osteopat men det hjalp ikke. Nå har jeg hørt så mye om at man bør prøve kiropraktor,så da tenkte jeg at jeg burde prøve det[:)]
Har dere vært hos manuell terapeut? hvorfor dro dere dit? var barnet urolig el?

Hun var VELDIG urolig og sutrete fra hun var født. Dro til manuellterapeut til slutt og hun fant en låsning i nakken hennes. Var der 5 ganger og endelig ble hun friskmeldt.. :) Du kan jo prøve manuellterapeut først? Gikk til Kirsti Vanvik vi. Utrolig flink!! Helsestasjonen var så fornøyd med at vi tok henne med dit siden hun er den de anbefaler. Jeg googlet henne og fikk opp masse fra folk som hadde vært der med stort hell. Hun ble friskmeldt først nå like før jul.. Og vi skal tilbake i februar på oppfølgning. Det er forresten gratis. Undersøkelsen tar knappe 5 minutter. Var fælt mens hun trykket på låsningen, da hylte hun stakkar[:(] Men fort overstått!

oi oi. ja må jo prøve det først ja. tusen takk[:)] var det vanskelig å få time?

oi oi. ja må jo prøve det først ja. tusen takk[:)] var det vanskelig å få time?

Nei,det synes jeg ikke. Da jeg ringte fikk jeg time 10 dager etterpå. De er også veldig presise,slipper å vente i en evighet når man først kommer. Lykke til. Håper de finner ut hva som feiler henne... :) Det er ikke noe gøy å se at babyen ikke har det bra.

Fysioterapeuten på helsestasjonen min sa forresten også at hun likte Kirsti Vanvik så godt fordi hun ikke gjorde noe unødvendig.. Hvis du forstår meg rett[:)] 

ok. tusen takk[:)]

ORIGINAL: Nataleen

Fysioterapeuten på helsestasjonen min sa forresten også at hun likte Kirsti Vanvik så godt fordi hun ikke gjorde noe unødvendig.. Hvis du forstår meg rett[:)] 

Hun er driiiitflink !! Gikk dit med min første pga låsning ; var der 2 ggr !! Ett mareritt for mamman å se på ; men vi var inne kanskje 10-15 min og fikk med oss NY baby hjem !!

Om det ikke er snakk om låsning så er Per D. Michelsen på Heimdal Kiropraktorsenter GOD !!

http://www.heimdalkiropraktorsenter.no/

uff var det så fælt å se på altså? hva gjør hun da?
tusen takk for tips!

Hun sjekker hele kroppen deres.. Men til slutt så holdt hun hodet til lille fast,mens hun lå på ryggen og kikket på meg..Og så begynte hun å trykke på låsningen.. Lille jenta mi hylte og gråt og kikket bort på meg. Uff... Men det er fort gjort som sagt. Og de slutter å hylskrike med en gang hun slipper.

huff..men det er jo selvfølgelig verdt det hvis det blir bedring!! er ikke sikkert det er låsning heller da,men verdt å sjekke.

huff..men det er jo selvfølgelig verdt det hvis det blir bedring!! er ikke sikkert det er låsning heller da,men verdt å sjekke.

Absolutt verdt å sjekke! Så er det i allefall en ting mindre å evt utelukke...[:)] Har du fått time?

nei,har ikke ringt idag, har vært på pedriaticus å sjekket ang evt allergi idag. skal få ringt imorgen[:)]

da har vi vært hos manuell terapeuten. hun fant bare at hun var litt stiv i nakken på ene sden,men at det var så lite at hun visste ikke om det kunne være det som plaget henne. Men hun skulle nå "ta den " (stivheta) så klemte ho litt åsså fikk vi ny time senere. det hele tok bare noen minutter, så jeg har ikke de helt store forhåpningene....men,vi får se:-)

da har vi vært hos manuell terapeuten. hun fant bare at hun var litt stiv i nakken på ene sden,men at det var så lite at hun visste ikke om det kunne være det som plaget henne. Men hun skulle nå "ta den " (stivheta) så klemte ho litt åsså fikk vi ny time senere. det hele tok bare noen minutter, så jeg har ikke de helt store forhåpningene....men,vi får se:-)

tvi tvi tvi[:)]

ingen bedring her..suuukkk:-(

Back
Topp