Er det noen som vet hva en time hos kiropraktor koster sånn ca?
Har hørt mye godt om det i forhold til ryggproblemer i svangerskapet.
Har hørt mye godt om det i forhold til ryggproblemer i svangerskapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har nettopp vært hos kiropraktor.. Ble desverre for dyrt for meg.. Betalte nesten 700 kr for første time.. Det var en dobbelttime.. Som de ofte anbefaler første gang.. Så var det 360 kr timen etter det... Og da 1 gang i uka måtte jeg gå.. Blir mye penger detkjedelig at ikke sånn behandling går på frikort
var dette på privat klinikk eller offentlig?
Manuellterapeut kan være et godt alternativ mtp pris.. tror jeg betalte 290,-/time...og hun tar 20-30min, kiropraktoren jeg gikk til brukte kun 15min. I tillegg har man en frikortgrense ...og etter det slipper man å betale![]()
Er jeg litt usikker på faktisk.. Hva er forskjellen?
Det er sant... om det er graviditetsrelatert tror jeg man slipper å betale noe.... glemte det siden jeg gikk over halve fjoråret mes frikortJeg får manuellterapaut gratisså jeg valgte å gå over til det i stede. Det kjipe er at hun har mye å gjøre.. Og henviser meg til fysioterapi.. Men de knekker jo ikke opp.. Har 3-4 låsninger fra korsrygg opp til nakke.. Skulle så gjerne ha knekt opp dette
i det private må du dekke hele beløpet selv, men i det offentlige betaler man gjerne bare en liten egenandel. det er fordi det offentlige er statlig.. tror jeg.. heheså det er gjerne billigere å gå til det offentlige, men der er det gjerne lenger ventetid da.
alle kiropraktor kontorer er vel private.
her betaler jeg 390 kr hver gang. 590 den første gangen.
dyrt, så går ikke så ofte. bare når jeg MÅ. kan ikke gå for ofte heller, da nakken min blir "vant med det" ålåser seg igjen mye fortere.
Det er sant... om det er graviditetsrelatert tror jeg man slipper å betale noe.... glemte det siden jeg gikk over halve fjoråret mes frikort![]()