Kiropraktor på sykehus?

frkjahn

Betatt av forumet
Diskuterer med mannen her... og lurer på: Går det an å få kiropraktor på sykehuset til smårollingene?? Hvis man får avtale med kiropraktoren om "Hjemmebesøk" på sykehuset? Vet at de ikkje har kiropraktor ved sykehuset her. Får de komme inn og evt behandle barn?
Lurer på dette fordi jenten min ikke ville amme, og har i etterkant lest om kiss-syndromet der symptomene stemte veldig bra til henne... Tror det va kiropraktor som kunne løse opp i dette.

Noen som aner noe? Hørt noe om sånt?

Og ja, eg vet, MERKELIG spørsmål!! [:D]

Manuellterapaut er vel den gruppen som er best på kiss-kidd.
Det er en videreutdannet fysioterapaut, altså mer innenfor helsevesenet enn hva kiropraktorer er.

Forøvrig er det vel svært uvanlig å påbegynne slik behandling innen man drar fra sykehuset. Det tar gjerne litt tid å oppdage, dessuten er det ofte en liten ventetid på en dag eller tre?

hmm det veit eg ikkje har. men har hørt mykkje bra om kiropraktor og spebarn men har aldri hørt at dei starter behandling på sj.hus trur ein tar det når barnet er noen veker, men dette kan sikert ein kiropraktor svare på..

vet at akupuntører kan behandle "hjemme" på sykehus...
det vet jeg at svigermor gjør no i hvertfall...

ORIGINAL: turteldue

Jobber hun på føde/barselavd??

Lurer litt på dette pga har så lyst å amme disse to knottene, og vet hvor strevsomt det e å jobbe med det - og å mislykkes. En ting å jobbe med amming på sykehuset med kyndig personell rundt seg, men å komme hjem og skal finne ut av dette alene e jo bortimot umulig! Har så lyst å få det til denne gangen!!

ORIGINAL: frkjahn

ORIGINAL: turteldue

Jobber hun på føde/barselavd??

nope hun er selvstendig, har egen klinikk...

Back
Topp