Kiropraktor på de små?

TGIF

Forelsket i forumet
Noen som har hatt gode erfaringer med det? Vi har ikke ett kolikk-barn da, men han får veldi fort luft og styrer endel med å få det ut innimellom.. han gulper og endel og har hørt att kiropraktor kan hjelpe litt på dette også.. Dere som har prøvd, er dere fornøyd og hvor mange behandlinger måtte dere ha?

Vi var på tre behandlinger hos kiropraktor mot kolikk. Det hjalp litt, men ikke mye. Derimot fikk vi løst opp en 2,5 mnd. lang forstoppelse med én behandling hos kiropraktor.

Anbefaler deg heller å prøve en manuellterapeut. Vi fikk god hjelp der da snuppa var 7 mnd.

Gutten til broren min gråt konstant i 3 måneder. To behandlinger hos manuellterapaut, og det var som en helt ny gutt kom til verden.. [:)]

Har vært hos manuell terapeut vi òg. Ville heller reist til det. Da får du dekket behandlingen og det får du ikke hos kiropraktor...

Vi har kjempegod erfaringer med kiropraktor. Nathaniel hadde kolikk og kink i nakken. Da han hadde skreket i 1,5mnd tok vi endelig venners råd om å prøve kiropraktor og etter 3 behandlinger var det betraktelig bedre![:)]

Jeg var hos kiro når mellomste var ca 2 uker. Hun hadde heller ikke kolikk,men slet med masse luft i magen, og fant aldri ro i kroppen. Etter 1 behanslig var hun en helt annen jente[:)]men de anbefalte 4 behandlinger.Vi hadde 3[:)]

Yngste gutten vår var 1-2 mnd da han var hos kiro. Samme greiene da og.

Så jeg anbefaler det veldig masse. de knekker ikke noen ting, de maserer[:)]

Vi var på 3 behandlinger hos kiropraktor, hjalp litt men han sa han ikke kunne gjøre mer for gullet desverre. manuellterapi var det som virkelig hjalp

vi fikk redusert gulping med kiropraktor..Han gulpet MYYYE, vi gjorde ikke noe annet enn å mate den ungen for alt kom jo bare opp igjen.

De som prøver kiropraktor m.m vil alle få høre at babyen har en låsning her og der, men noen mer enn andre. De som plages av dette skriker å gråter endel, sovner lettest om de får ligge på magen og guper endel gjør noen..vår Even hadde KISS og skal til sin 3 behandling i morgen som jeg tror er den siste.

Mange takk for gode svar folkens:) Kan hende det blir manuell terapi da, dersom jeg kan finne noen i nærheten..;) Bor ikke i verdens navle for å si d slik...

Back
Topp