Vi er jo endel her som sliter med bekkenet. Er det noen som kan anbefale en kiropraktor som er god på bekkenplager? Tenkte å bestille time i morgen, men det er alt for mange å velge mellom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke vært der selv. Men følger en Snapchat konto der det er ei kiropraktor på, fra bekkenogbarn.no de har spesialisert seg på gravide.
Jeg la inn en henvendelse til forsikringsselskapet i går så de ringte og vekket meg i morges. De anbefalte også Bekken og Barn på skøyen, så de booket time til meg derJeg går på Bekken og barn på Skøyen pga bekkenlåsning. Helt fantastisk! Og veldig dyktige og kunnskapsrike, alle er spesialiserte på ulike områder innenfor enten spedbarn/barn eller gravide eller begge deler så de kan sine saker. Ringer man de så og forteller problemstilling blir du plassert hos den de mener passer deg best utifra hva området du plages med.
Anbefales virkelig!
Så bra! Du kommer til å like deg der, trygge, hyggelige og flinke folkJeg la inn en henvendelse til forsikringsselskapet i går så de ringte og vekket meg i morges. De anbefalte også Bekken og Barn på skøyen, så de booket time til meg der![]()
Og et hav av gravide og spedbarn der så man skjønner at det er et poppis stedHar redigert litt på innlegget ditt, er ikke lovnå skrive fult navn på behandlere.Klinikk for alle Majorstua. Hjalp meg godt i første svangerskap. Men ikke forvent så mye samtale og dill, han knekker og «ferdig med det»![]()
Å, visste ikke det.Har redigert litt på innlegget ditt, er ikke lovnå skrive fult navn på behandlere.
Det går fint. Er personvernÅ, visste ikke det.