Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra å høre om din erfaring! Jeg har hatt bekkenlåsninger tidligere, og fikk beskjed av min daværende knekker om at jeg kom nok til å slite med bekkenløsning hvis jeg ble gravid. Så like så greit å finne en god kiropraktor nåJeg gikk i forrige svangerskap gikk til kiropraktor som hadde lang erfaring med gravide hjalp meg veldig med ryggen.
Da er jeg nok trygg med mine 8 ukerJeg var hos kiropraktor i dag. Han sa at det er gunstig å gå hos kiropraktor under graviditeten for å være friskest mulig. Han behandler hele veien, og kan hjelpe med for eksempel bekken dersom man får problemer med det. Eneste er at han tar pause fire uker før termin for å ikke sette i gang noe (kan få mye kynnere så sent), og fire uker etter fødsel for at alt skal få roe seg og komme seg igjen.
Ja, jeg får si ifraSå lenge du sier i fra at du er gravid er det helt trygt. Min kiropraktor både knakk og satt nåler sist, men som han selv sa, er det enkelte områder og metode han lar vær å benytte under graviditeten. Har hatt plagsom hofte selv i flere år, og viktig å ta vare på sånt nå i svangerskapet.