Kiropraktor med Iselin/Kolikk

Mamma27

Betatt av forumet
Iselin har ikke kolikk, men har ofte (spes om natta) problemer med å få opp (og ned) luft. Blir jo en del gråt.. I tillegg har jeg lagt merke til at hun har ei favorittside å snu hodet til. Hun klarer å snu hodet begge veier, men velger ene sia.

Bestilte derfor time hos samme kir som vi gikk til m Ø da han hadde kolikk. Jeg tenkte det er greit å undersøke henne før hun evt utvikler kolikk... Kir undersøkte rygg og nakke. Ryggen hennes er myk og fin. Så var det nakken: Han snudde hodet ene veien (mens hun lå på ryggen). Det gikk fint. Da han prøvde andre veien snudde hele kroppen seg. Låsning i en nakkevirvel og stiv muskulatur på ene sia. Dette er visst en veldig vanlig problemstilling i tilfeller der fødselen går veldig fort, veldig seint og ved seteleie/fødsel. Han knakk løs de låste virvlene (litt ekkelt, men jeg veit det er effektivt). Han regner med 2-3 behandlinger på henne. Skal tilbake på fre. Håper dette kan hjelpe lille prinsessa mi!

Jeg tenkte selv at jeg skulle prøve kiropraktor på Sarah Emilie. Hun skriker hver kveld og har mye luftsmerter. Promper endel, men hun er ikke så flink til å rape. Spennende å se om det hjelper. Har hørt om mange som har god erfaring med det[:D]

Gud så vemmelig, men så lenge det er til det beste for henne[;)]

Jeg har vert med Kristoffer... Og jeg syns han allerede er blitt roligere[:)] Men vi også skal på flere behandlinger. Vi vet vel alle hva det vil si å ha vond rygg og nakke, så jeg håper virkelig det lindrer smerten deres!!!

Back
Topp