Kiropraktor i Trondheim

vichaa

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som kan anbefale en god kiropraktor i Trondheim som er dekket av folketrygden? :)

Kiropraktor må du betale for selv... Jeg har brukt en formue på behandling for bekkenløsning. Jeg fikk henvisning til fysioterapeut og fikk dekket det, men hun henviste meg videre til kiropraktor for låsninger og jeg gikk der i de verste periodene en gang i uken.

Når det gjelder anbefalinger trivdes jeg godt hos Bekken&Barn.

Hm.. Skjønner ikke. Jordmoren min sa at alle svangerskapsrelaterte plager ville bli dekket av folketrygden. Men ikke kiropraktor?
Du kan få dekket fysio, men ikke kiropraktor nei. Folketrygden anser fortsatt kiropraktikk som "alternativ behandling", nesten litt sånn heksedoktor..
Jeg har hatt god hjelp av kiro i alle mine svangerskap, men jeg har hatt råd til å betale det :)

Du kan få dekket fysio, men ikke kiropraktor nei. Folketrygden anser fortsatt kiropraktikk som "alternativ behandling", nesten litt sånn heksedoktor..
Jeg har hatt god hjelp av kiro i alle mine svangerskap, men jeg har hatt råd til å betale det :)

Jeg leste på helsenorge.no at deler av behandling hos kiropraktor kan bli dekt :)

Det er flere fysioterapauter som knekker også, og da blir det dekt. Hatt gode erfaringer med de på Risvollan-senter, men usikker på om de knekker på gravide. :)

Back
Topp