KIROPRAKTOR I BERGEN??

Christine88

Elsker forumet
Trenger litt hjelp på vegne av svoger og svigerinne, som har en liten datter på snart 7 uker. Hun sliter masse med magen på kveldstid, og de har ligget 2 døgn til observasjon på Haukeland, men de vet ikke hva det kan være.
De har sagt at det kan være:
1. ubalanse i bakteriefloraen i tarmene
2. melkeallergi
3. kolikk
Men de er ikke helt sikre, forsøker nå naturmedisin mot nr. 1.

Det var en tøff fødsel, og lille Emeline knakk kragebenet, så hun er litt skjev i hodet og har fått en "favorittside". Den 4.11 skal de til fysio, men de har lyst til å få hjelp av kiropraktor også, for å se om det er noe han/hun kan hjelpe med. Derfor har jeg sagt at jeg kan sjekke ut litt, og der kommer dere inn!
Noen som har vært borti noen gode kiropraktorer i Bergen? Som har hjulpet dere med småen?

På forhånd tusen takk for alle svar[:D]

Jeg har gått til kiropraktor i Laguneparken og er veldig misfornøyd!!! Penger ut av vinduet. Kom ingenting godt utav det what so ever - tvert imot. hun fikk mer smerter. Anbefaler manuellterapi, som er under folketrygden og dermed gratis for barn. Det er fysioterapeuter som har tatt videreutdanning. Roar Jensen ved Bergen Manuellterapi og akupunktur anbefaler jeg på det varmeste. Han ble kåret til årets manuellterapeut i fjor...

Min gutt slet selv med mye greier da han var født - blandt annet kolikk.
Vi gikk til ostopat - og det hjalp masse. Tre behandlinger og gutten var ny !!

Vi gikk her: http://www.alphaosteopati.no/

Ingrid-Johanne Nilsen hos klinikk for alle, www.klinikkforalle.no Hun har tatt viderutdanning på småbarn i USA og er kjempeflink[:D]

Back
Topp