Christine88
Elsker forumet
Trenger litt hjelp på vegne av svoger og svigerinne, som har en liten datter på snart 7 uker. Hun sliter masse med magen på kveldstid, og de har ligget 2 døgn til observasjon på Haukeland, men de vet ikke hva det kan være.
De har sagt at det kan være:
1. ubalanse i bakteriefloraen i tarmene
2. melkeallergi
3. kolikk
Men de er ikke helt sikre, forsøker nå naturmedisin mot nr. 1.
Det var en tøff fødsel, og lille Emeline knakk kragebenet, så hun er litt skjev i hodet og har fått en "favorittside". Den 4.11 skal de til fysio, men de har lyst til å få hjelp av kiropraktor også, for å se om det er noe han/hun kan hjelpe med. Derfor har jeg sagt at jeg kan sjekke ut litt, og der kommer dere inn!
Noen som har vært borti noen gode kiropraktorer i Bergen? Som har hjulpet dere med småen?
På forhånd tusen takk for alle svar[:D]
De har sagt at det kan være:
1. ubalanse i bakteriefloraen i tarmene
2. melkeallergi
3. kolikk
Men de er ikke helt sikre, forsøker nå naturmedisin mot nr. 1.
Det var en tøff fødsel, og lille Emeline knakk kragebenet, så hun er litt skjev i hodet og har fått en "favorittside". Den 4.11 skal de til fysio, men de har lyst til å få hjelp av kiropraktor også, for å se om det er noe han/hun kan hjelpe med. Derfor har jeg sagt at jeg kan sjekke ut litt, og der kommer dere inn!
Noen som har vært borti noen gode kiropraktorer i Bergen? Som har hjulpet dere med småen?
På forhånd tusen takk for alle svar[:D]