Kiropraktor høygravid

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Noen som har erfaring med å gå til kiropraktor med stor mage? Er straks 36 uker.. Har aldri gått til kiropraktor før men har fått en låsning oppe mellom skulderbladene som er sinnsykt smertefull og hemmer meg veldig :( smertene går frem i ribbeina og ut i skuldra.. Trenger virkelig å gjøre noe med dette om det ikke går over av seg selv!!

Jeg går til naprapat. Synes det er mye bedre en kiropraktor.
Har du en tennisball kan du ta den mellom deg og veggen eller gulvet og rulle /trykke der du har vondt. For å lindre litt nå

Jeg går til naprapat. Synes det er mye bedre en kiropraktor.
Har du en tennisball kan du ta den mellom deg og veggen eller gulvet og rulle /trykke der du har vondt. For å lindre litt nå

Takk for tips! Hva gjør en naprapat?

Trykker på triggerpunkter, masserer, knekker litt men ikke like mye som en kiropraktor. Behandler mer musklene en å bryte.

Ok da prøver jeg å få meg en time på mandag om dette ikke roer seg!! :)

Som regel må man ligge flatt på magen om man skal gjøre noe med ryggen, dette er umulig for min del nå, hvordan gjør dere det?

Sniker fra juli. Jeg gikk til kiropraktor før, og hadde en låsning mellom skulderbladene, ganske likt slik du beskriver. Den løste han opp på 2 behandlinger, lå ikke på magen på benken da (satt oppreist, han stod bak). Vil derfor ikke tro at magen skal være noen hindring :)

Gikk til kiropraktor hele svangerskapet sist. Ingen problemer med at magen var i veien og det hjalp veldig på de plagene jeg hadde (låsninger i bekken)

Gikk til kiropraktor hele svangerskapet sist. Ingen problemer med at magen var i veien og det hjalp veldig på de plagene jeg hadde (låsninger i bekken)
Signerer denne! På det stedet hadet de også en form for «stol» hvor man kunne stå på alle 4 og få like god tilgang til hele ryggen på samme måte som ved å ligge flatt på magen. Var helt fantastisk!! Eller anbefaler jeg en osteopat! Gått til behandling hver uke siden nyttår <3 vært helt magisk for hele kroppen min.

Noen som har erfaring med å gå til kiropraktor med stor mage? Er straks 36 uker.. Har aldri gått til kiropraktor før men har fått en låsning oppe mellom skulderbladene som er sinnsykt smertefull og hemmer meg veldig :( smertene går frem i ribbeina og ut i skuldra.. Trenger virkelig å gjøre noe med dette om det ikke går over av seg selv!!

Jeg er under behandling hos kiropraktor nå, 3 ganger i uken (så ganske intensiv behandling). Jeg er 34 uker på vei, absolutt ingen hindring med stor mage. de har puter som er beregnet for gravidmager :)

Jeg går ofte til kiropraktor for låsning i bekken, nakke og midtryggen. Det er ikke noe problem, og der jeg får behandling har de en egen gravidbenk slik at jeg sitter på huk og lar magen henge fritt. Da får de fint knekt opp midtryggen uten at magen er i veien :-)

Jeg fikk samme type låsning etter litt for mye bilkjøring i påsken. To runder hos naprapaten, så var jeg god som gull igjen :-) Trang ikke å ligge på magen (ikke at det hadde vært mulig :-P ), men satt og lå på ryggen mens han løste opp triggerpunkter og låsninger.

Jeg har gått til kiropraktor jevnlig hele svangerskapet på grunn av bekkenplager, låsninger i rygg og nakke. Hun jeg går til har en gravid pute. En høy pute med hull til magen slik at jeg kan ligge på magen på benken[emoji846] ellers får de ordnet opp i plagene om du sitter, ligger på ryggen eller siden. Magen har ikke vært noe hinder for meg.

Back
Topp