Linnis
Glad i forumet
Var med babyen min hos kiropraktoren i dag, etter tips fra helsesøster. Han her sliter en del med luft i magen særlig når kvelden sniker inn. Han begynner å sutrer og gråter sånn i 19/20 tiden som oftes og da skal han bare være oppe i armene. Har også kuttet ut melk og kullsyre for å se om det kan ha noe innvirkning. Fra 03 tiden på natta og ut mot morgenen ligger han bare å knegger/ stønner/ynker og presser skikkelig høylytt så han er helt rød(liker også bare å ligge på sidene) samt han spenner seg en del når jeg ammer han på høyre bryst. Meeen det viste seg det når jeg fikk time hos kiropraktoren i dag at han har ei lita låsning i nakken og var stiv mellom skulderbladene som kan være årsaken til alt det jeg skrev om lengre oppe her. Stakkars babyen min gråt mye når han holdt på å "behandlet" han og det høres jo mye verre ut enn det er. Fikk også beskjed om at han kom til å være enten trøtt og utslått senere i dag eller helt motsatt...han har virket veldig rolig og sovet en del. Samtidlig er han forkjølet så vi måtte frem med nesesuger. Skal tilbake for ny time neste torsdag og håper virkelig dette kan hjelpe på han så han slipper å ligge å kjempe slik og heller får slappet av
noen av dere som har erfaring eller vært i samme situasjon ? Funket det?