Kiropraktor erfaringer?

Linnis

Glad i forumet
Var med babyen min hos kiropraktoren i dag, etter tips fra helsesøster. Han her sliter en del med luft i magen særlig når kvelden sniker inn. Han begynner å sutrer og gråter sånn i 19/20 tiden som oftes og da skal han bare være oppe i armene. Har også kuttet ut melk og kullsyre for å se om det kan ha noe innvirkning. Fra 03 tiden på natta og ut mot morgenen ligger han bare å knegger/ stønner/ynker og presser skikkelig høylytt så han er helt rød(liker også bare å ligge på sidene) samt han spenner seg en del når jeg ammer han på høyre bryst. Meeen det viste seg det når jeg fikk time hos kiropraktoren i dag at han har ei lita låsning i nakken og var stiv mellom skulderbladene som kan være årsaken til alt det jeg skrev om lengre oppe her. Stakkars babyen min gråt mye når han holdt på å "behandlet" han og det høres jo mye verre ut enn det er. Fikk også beskjed om at han kom til å være enten trøtt og utslått senere i dag eller helt motsatt...han har virket veldig rolig og sovet en del. Samtidlig er han forkjølet så vi måtte frem med nesesuger. Skal tilbake for ny time neste torsdag og håper virkelig dette kan hjelpe på han så han slipper å ligge å kjempe slik og heller får slappet av :) noen av dere som har erfaring eller vært i samme situasjon ? Funket det?

Høres litt likt ut som vår første, hun hadde kolikk og var urolig store deler av kvelden/natta. I tillegg pressa hun til hun ble rød, og strevde en del med bæsjebleiene. Var hos kiropraktor og fikk beskjed om låsninger mellom skulderbladene (var vel 3 ganger totalt), og viste meg teknikker for å hjelpe luften ut. Merket dessverre ikke så mye bedring :-/ Men det skal sies at hun også reagerte på melk, så det hjalp litt å kutte den ut. Hun ble bedre etter ca 3 mnd :-) Men melk reagerte hun på leeenge.

Jeg hadde samme problemet med gutten min.. Hadde låsninger i nakken og mellom skulderbladene.. Var til kiropraktor med han og fikk en ny baby i hus:) vi hadde 4 behandlinger, å skulle heller ringe tilbake om d var noe:)
Nå fikk han første vaksinen på torsdag, så er litt plaget med magen igjen pga det..

Jeg hadde samme problemet med gutten min.. Hadde låsninger i nakken og mellom skulderbladene.. Var til kiropraktor med han og fikk en ny baby i hus:) vi hadde 4 behandlinger, å skulle heller ringe tilbake om d var noe:)
Nå fikk han første vaksinen på torsdag, så er litt plaget med magen igjen pga det..
Godt å høre at det funket da :) skal på time nr 2 i morgen, fikk beskjed om at de behandlet de små maks 4-5 ganger og at det burde ha virkning etter det. Merker jo forandring allerede så :) ja de stakkars små magene reagerer så fort, håper det retter seg opp Strax ;)

Høres litt likt ut som vår første, hun hadde kolikk og var urolig store deler av kvelden/natta. I tillegg pressa hun til hun ble rød, og strevde en del med bæsjebleiene. Var hos kiropraktor og fikk beskjed om låsninger mellom skulderbladene (var vel 3 ganger totalt), og viste meg teknikker for å hjelpe luften ut. Merket dessverre ikke så mye bedring :-/ Men det skal sies at hun også reagerte på melk, så det hjalp litt å kutte den ut. Hun ble bedre etter ca 3 mnd :) Men melk reagerte hun på leeenge.
Uffda...:/ ja det er nok dessverre ikke for alle det funker like bra så får bare krysse fingrene for at det går seg enda bedre til i morgen på andre behandling..merker jo forskjell allerede så :) melka har jeg også kutta ut nå, å jeg som er den kalven etter melk hihi

Back
Topp