Kiropraktor er gull!

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Var hos kiropraktoren i dag, for begynte å få ganske vondt i ryggen.
Klok av skade med eldstemann, bestilte jeg time så fort jeg kjente igjen vondtene.
Hun knakk meg opp fra nakke til rompe, for jeg var visst helt stiv og anspent over det hele. I tillegg var jeg veldig anspent i mellomgulvet, som hun sa kunne utløse kvalme og kortpusthet. Så det er kanskje derfor jeg har vært så mye kvalm og pesete i pusten :rolleyes:

Anbefaler virkelig kiropraktor hvis dere begynner å kjenne på noen vondter her og der :)
 
Bare husk at man kan bli rimelig sliten og utmattet i kroppen etter behandlingen :dead: Så kanskje ikke legge inn alt for mye på kalenderen den dagen
 
Jeg bestilte time til manuellterapeut for vondt rygg og begynnende smerter i bekken, men pga sykdom avlyste de timen og fikk aldri ny, så gikk litt i glemmeboken. Men kanskje kiropraktor kunne være noe ja, er helt stiv som en stokk i skuldre og nakke pga hjemmekontor og stress, kunne trengt en runde med knekking :dead:
 
Takk for tips! Har ikke hatt behov for det i de to tidligere graviditetene, men nå er jeg tross alt 8 år eldre enn sist, så merker at jeg er noe mer stiv, he he.
 
Back
Topp