Kiropraktor bekkenløsning

Lolitaa

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Jeg bor usentralt, og har karvet meg til å bestille time hos kiropraktor nå i mars når jeg reiser til storby for å ta 3D ultralyd.

Har aldri vært hos kiropraktor før, så jeg er litt nyskjerrig på hva som skjer der? :p Har jeg vondt etterpå? Hjalp det umiddelbart?

Har kun vært for bekkenlåsning og låsninger i nakke utenom graviditet. Jeg har aldri fått vondt. Ved knekking av låst bekken må man ut å gå en liten tur på 15-20 min rett etter behandlingen for at bekkenet ikke skal låse seg med en gang igjen. Hvertfall det jeg har fått beskjed om tidligere.
Jeg har sjeldent hatt vondt der og da, men låsningene har gjort at jeg kan ha smerter og ubehag i det daglige når jeg gjør ulike ting. Derfor ikke merket noe umiddelbart, men over tid i etterkant når jeg ikke lenger fikk smerter av ulike aktiviteter. Men det er jo meg. Sikkert andre med andre erfaringer med tanke på forskjeller i smerter og hvor det sitter.

Jeg blir veldig stiv og øm utover kvelden kanskje dagen derpå også blir det bedre :) selve behandlingen gjør ikke vondt men husk og rør på deg så du ikke stivner helt :)

Det var symfyseløsning, ikke bekkenløsning! Behandlingen var vondt, men ble bedre umiddelbart etter. Har vondt fortsatt, men er bedre:)

Jeg går jevlig til kiropraktor. Der utfører hun mye triggerpunktmassasje i musklaturen i rumpe, nekken, hofter, rygg, skuldre, nakke, bein. Knekker litt i rygg, men det er hovedsaklig triggerpunktbehandling som hjelper. Det er stiv musklatur og låsningeri forbindelse med bekkenløning ( vi skal ha bekkennløsning for å kunne føde). Hun knekker litt i nakke også. Hele kroppen henger sammen. Er øm spesielt dagen etter der hun har holdt på med triggerpunktene, men det hjelper på problemene :)

Back
Topp