Kipt

Buffi

Forumet er livet
Arg skulle ta ut av oppvaskmaskinen og tror dere ikke at jeg klarte å knuse noe. Men så lurer jeg på om..Jeg har fjerna all glassskår og tørka den rein..

Tror glassskårene trefte noe annet også..Så jeg tenkte å putte det inni igjen og sette den i gang igjen..

Da bør vel glassskårene forsvinne vel

Hmmm.. Er det så lurt at du bruker den om du mener det er glasskår igjenn inni der da??

Ikke vet jeg, men kanskje noen andre vet det?

ORIGINAL: Trine*Andrea

Hmmm.. Er det så lurt at du bruker den om du mener det er glasskår igjenn inni der da??

Ikke vet jeg, men kanskje noen andre vet det?

'

er usikker på det. Men det var jo ikke inni selve maskinen da. Jeg hadde tatt ut den der dingsen eller hva jeg skal kalle den for noe..Rulla den ut så ingenting var inni i maskinen kun på døren som da allerede var nede

[:)]

ORIGINAL: breeg

Ikke sett ting inni maskina som det kan være glass på.
Skyll dette i vasken fær du setter det inni maskina.
Hvis du får glassbiter ned i pumpa som pumper vannet ut igjen av maskina kan denne gå i stykker.
Husk å tømme sila som er i bunnen av maskina før du bruker den igjen.

pumpa? da mener du den delen som er inni maskinen som lett kan tas ut[8|]

ORIGINAL: buffi

Ikke sett ting inni maskina som det kan være glass på.
Skyll dette i vasken fær du setter det inni maskina.
Hvis du får glassbiter ned i pumpa som pumper vannet ut igjen av maskina kan denne gå i stykker.
Husk å tømme sila som er i bunnen av maskina før du bruker den igjen.

pumpa? da mener du den delen som er inni maskinen som lett kan tas ut[8|]

Nei, du kommer ikke til pumpa. Da må du ha en reparatør for å komme inn til den.

Takk for svar..Spylte sila godt jeg. Men tviler sterkt på at dette kom inn i selve maskinen da jeg hadde trillet ut korgen og der ute ble det knust. Har tørka godt overalt spylt alt som sto i korgen..Har kjent overalt med fingrene og kjenner ingenting

Back
Topp