kino

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
Jeg lurer litt på om jeg skal ta med junior på kino å se Pelle Politibil, og det blir evt første gang..
Han er litt skeptisk på høy lyd så litt usikker ennå....
Har deres barn vært på kino ennå? Å hvordan gikk det evt?

Trym var helt gira og ville se Byggmester Bob langfilmen når den gikk på kino i høst. Han og pappaen gikk, men når reklamen før filmen begynte så var der så høy lyd at Trym ble redd, og det endte opp med at de kom heim og så Byggmester bob på TV i steden for.....

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Trym var helt gira og ville se Byggmester Bob langfilmen når den gikk på kino i høst. Han og pappaen gikk, men når reklamen før filmen begynte så var der så høy lyd at Trym ble redd, og det endte opp med at de kom heim og så Byggmester bob på TV i steden for.....

uff....såpass ja! syns det er helt utroig at det skal være nødvendig med så fryktelig høy lyd når filmen er for små barn[:@]kjenner jeg blir forb...[:@] rett og slett!
Vi ahr evt øreklokker som vi kan ta med, men jeg syns egentlig det skulle være helt uaktuelt..
Ja,ja.....kanskje det er like gøy å vente til den kommer på dvd[:)]

ORIGINAL: Minimeg

Vi har vært på kino og sett Knerten (til guttens store fornøyelse) og Alvin og gjengen (helt grei)

Han elska første runde og på Knerten var det ikke så høy lyd.
Har sett reklamen på Pelle politibil, og den høres veldig høy ut.
Har derfor sendt mail til kinoen her i Trondheim, for å høre om filmen har like høy lyd som reklamen. Og om de muligens har noen forestillinger som ikke har så høytr volum. For det er ikke aktuelt å dra når det er så høyt. Jegt reagerte og unga holdt seg for ørene.

Skal holde deg oppdatert om svar.

så bra at du gjør det[:)] skal bli interessant å høre hva de sier til det! håper du får svar da, for jeg syns også det er uaktuellt om det er så høy lyd....

Tenkte også prøve oss på kino for første gang på fredag (om han blir friskere av ørebetennelsen).. men er skeptisk. Tror mest at han ikke har roa, og det med lyd er nok ikke noe stort problem for det er på bygdakino'n som har forestilling en gang i jubelåret.. [8D]
Å en annen ulempe med bygdakinoen er vel alle kjentfolka som han må bort å snakke med... [8D]

når de har barnefilmer på kinoen her, så har de faktisk lavere lyd enn når det er vanlige forestillinger. helt genialt[:D] så oda og vilja stooor kosa seg på knerten de[:D]

Me va å såg Pelle Politibil for någen helger siden, helt toppers. Kjempe ok film [:)]

så bra at de svarte deg....håper bare det stemmer det han skriver - at de senker lyden på barnefilmer!
vi har ennå ikke vært på kino, men tenker å prøve når den nye "biler"-filmen kommer - og da tar vi med hørselsvern i tilfelle[:)]

Vi var å så byggmester bob på kino i fjor sommer. Å han var helt med! [:)]

Back
Topp