Kino?

tingeling1

Forumet er livet
Noen som har prøvd å ta de små med på kino? Lurer litt på å ta med begge jentene på den Gråtass-filmen.... Men Nora kan være litt urolig foran tv, spørs om det fenger henne eller ikke.... Så lurer veldig på om jeg skal ta henne med eller ikke....

sambo og jeg satt å prata om d der i går, før filmen starta når vi var på kino[:-]

han gleder seg veldig til å gå å se filmer sammen med han[:)] så ble det snakk om vi tror han holder ut nå, men tviler på d altså...

men man kan jo teste ut[;)] kan være greit å være to til to stk da, om man må forlate salen tenker jeg på[:-] kjipt å betale for å ikke se filmen da!

*ler seg skakk* Emma på kino, neppe [8D]

Torje har vært på kino, og det gikk kjempefint. Men det er jo selvfølgelig individuelt hvorvidt de har tolmodighet til å sitte stille, og kanskje litt hvordan de er vant med å ha det hjemme. Da kan jeg selvfølgelig bare sammenligne med det jeg har rundt meg her. Torje blir veldig revet med når han ser på film, og han sitter stille og ser hele langfilmer. Andre barn har ikke tolmodighet til det. Torje har heller aldri fått lov til å gå fra film her hjemme.. Eller det vil si, hvis han går fra filmen så skrur vi den av, og da er vi ferdig med den. Da kan han ikke komme tilbake om 10 minutter og se mer. Dette tror jeg også har litt å si på hvorfor Torje sitter og ser hele filmer :P

ja vi var og så bjørnen Yogi for noen uker siden. Hun ble litt redd med engang da det ble mørkt og reklamen kom,lyden var veldig høy og det var reklame for kung fu panda 2, så hun syntes det var skummelt. men det gikk fort over, det var en koselig film, og de satt faktisk i ro nesten hele filmen[:D]

Har ikke prøvd med E ennå, men tror det går veldig godt! [;)] Ine var på denne alderen første gangen hun var med! [;)]

lurer på om mi kanskje fikk bivirkninger av all cola´n jeg drakk med hun i magan[:-]

magnus har vært flerre ganger. Han stor koser seg.
Sikker på at det går kjempe fint å ta de med på kino. [:)]

ORIGINAL: Vand

Har ikke prøvd med E ennå, men tror det går veldig godt! [;)]

[:D]

har veldig lyst å prøve vi også. Lurer på å prøve bygdekinoen først. Ikke så mørkt og så mye lys[;)]

bhgen til jonatan var på kino i går og det hadde visst gått veldig bra, men jonatan hadde sovna etter et kvarter og sov til det var ca et kvarter igjen av filmen....men da satt han iallefall stille..hehe[8D][;)]
vi har ikke tatt han med på kino ennå, har liksom tenkt at han kommer til å være mark der...

ORIGINAL: KathMor

*ler seg skakk* Emma på kino, neppe [8D]

Samme her[:D] mi Emma har ikke nok ro i rævva til dette[:D]

Back
Topp