kino

Marin*AronSinMamma*

Gift med forumet
idag tenkte jeg at vi skal dra på kino med Aron... er gråtass filmen....

noen som har vært på kino med de små enda? å hvordan gikk det?

jeg tenker som så at om han blir drittlei en eller annen gang i filmen går vi bare igjen... må jo bare prøve for å se om han synes det er gøy[:)] han digger gråtass da[8D] 

Nei, ikke vært på kino med Tobias enda. Men han var med da jeg var med Ida i kirka på onsdag, på filmfremvisning for 5-åringene. Han satt mye i ro, men kommenterte høyt det han så... [8D]

Har ikke vært på kino ennå, men hun kan sitte hjemme å se en film . Men hun kommenterer som Skrållan sier høyt hva som skjer[:D]

hehe[8D] regner med at det kan bli noe kommentering ja[:D]
blir nå spennendes å se hva han synes om det da[:D]
han går nå rundt her å snakker om at han skal på gråtass kino og spise popcorn æppepå[8D]

vi har vært på kino,men ikke sett på film men har sett på en del teater..har gått kjempe fint..sitter fint hele tiden..

vi skal se på gråtass imorgen.Da skal David også være med[:)]

Vi var på den elias filmen før jul og det gikk kjempefint, litt urolig de siste 15min men alt i alt gikk det kjempe bra

vi har hatt med Mathea.. hadde litt snop, så satt hun i ro[8D]

det gikk kjempebra på kino[;)] han storkosa seg og satt rolig hele filmen[;)] selvfølgelig litt kommentering i begynnelsen av filmen,men ble fort oppslukt av den[:)] morro å se hvordan han koste seg slukte innpå litt popcorn også[;)]nam nam[;)] så her blir det  nok en gjentagelse med kino etterhvert ja[:)] godt å kunne dra ut på noe slikt med han uten at lillesøster er med.... tror han syntes det var deilig å ha mamma og pappa heeeelt for seg selv[:D]

hender man får litt dårlig samvittighet med mye nei og nei og atter nei i hverdagen[&o][8|] så er koselig å kunne kose seg med snusken og gjøre noe han synes er morro[:D]

kan annbefales[:D] 

Back
Topp