Kino med barn

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Når begynte dere å ta de med på kino? Gleder meg veldig til å kunne gjøre det :p

Husker ikke med de eldste, men lille U var vel 2,5 når vi så brillebjørn

Ikke sett med Leah ennå, men tror lillebroren min var minst 3 år. Før det hadde han ikke giddet sitte i ro :P

Minstemor på 3 har ikke vært på kino enda

Mellomste var på kino til jul i 2014, hun er født feb 11 så hun var vel faktisk nesten 4 og eldstemann var vel 5 da, men det skyldes mest at vi ikke er "kinomennsker" så vi er ikke så ofte på kino.

Vi var første gangen når han var 3 år. Klarte ikke å sitte stille lenge nok før det :p

Orker ikke ta med lillegutt på kino før han klarer å sitte rolig og nyte en hel film! Haha :p kjedelig for oss og alle andre i kinosalen om han blir lei etter 15 min

Var på kino med storebror for første gang i fjor, da så vi Brillebjørn. Han var da 3 år. :)

Var på babykino med minste da han var 4 mnd :p

Tenker det blir kino på eldstemann i år hvis det dukker opp noe han vil se, han er 4,5 år nå

Mellom 2,5 og 3 år var hun første gang. Må se an barnet og evnen til å sitte gjennom en hel film :)

Minste var på babykino.. eldste er straks 4. Han har vært på en 5 minutt lang 6D kino. Men føler at vi snart kan ta han med på kino

Minste på 2 år er med på kino, og sitter i ro og fylgjer med og spiser popcorn :) Tror det kjem veldig an på barnet :)

Har ikke vært enda med hun på 3,5, da hun ikke klarer å sitte å følge med på en film enda. Så da ser jeg ikke poenget.
Var på Disney on Ice forrige helg da, og det gikk over all forventning både med henne og lillebror på 10 mnd

Nr 1 var vel 3 eller 4 tror jeg. Ho hadde ro i rompa til å se en hel film. Lillebror var vel 5 og han ble lei og skulle gå rundt, skulle tisse 40 ganger osv. Så ikke kos med han på kino. Tror egentlig han var 4. Så han ble ikke med på noe kino før 6-7 år. :) da gikk det greit .

Var to ganger på babykino, men det ammet/sov han seg igjennom.

Ellers var vi på brillebjørn rett før han ble to år, han storkoste seg! Og hadde det ikke vært for reklamen (vi gikk inn 5 minutter etter at filmen skulle startet og fortsatt var det 15 min reklame) hadde han klart å sitte i ro hele filmen. Var på kutoppen-filmen når han var 2,5 og det var stor stas, satt som fjetret og koste seg, og elsker bøkene om figurene vi fikk etterpå :)

Første gang på kino var han 3 år. Han satt ikke i ro hele tiden. Ble litt sprelling :p vært noen ganger til etter det. Koselig :smug:

2 åringen min liker å gå på kino :) Han storkoser seg.

Back
Topp