Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mellomste var på kino til jul i 2014, hun er født feb 11 så hun var vel faktisk nesten 4 og eldstemann var vel 5 da, men det skyldes mest at vi ikke er "kinomennsker" så vi er ikke så ofte på kino.
Orker ikke ta med lillegutt på kino før han klarer å sitte rolig og nyte en hel film! Haha kjedelig for oss og alle andre i kinosalen om han blir lei etter 15 min
Har ikke vært enda med hun på 3,5, da hun ikke klarer å sitte å følge med på en film enda. Så da ser jeg ikke poenget.
Var på Disney on Ice forrige helg da, og det gikk over all forventning både med henne og lillebror på 10 mnd
Nr 1 var vel 3 eller 4 tror jeg. Ho hadde ro i rompa til å se en hel film. Lillebror var vel 5 og han ble lei og skulle gå rundt, skulle tisse 40 ganger osv. Så ikke kos med han på kino. Tror egentlig han var 4. Så han ble ikke med på noe kino før 6-7 år. da gikk det greit .
Var to ganger på babykino, men det ammet/sov han seg igjennom.
Ellers var vi på brillebjørn rett før han ble to år, han storkoste seg! Og hadde det ikke vært for reklamen (vi gikk inn 5 minutter etter at filmen skulle startet og fortsatt var det 15 min reklame) hadde han klart å sitte i ro hele filmen. Var på kutoppen-filmen når han var 2,5 og det var stor stas, satt som fjetret og koste seg, og elsker bøkene om figurene vi fikk etterpå