Kino med 2,5 åring?

Verdande

Elsker forumet
Har noen her inne hatt med seg barnet sitt på kino?
Er det i tidligste lagetmed 2,5 år?
Hvordan var de i kinosalen? Redd? Urolig?

Vurderer å ta han med å se Rioemoticon

Tok han med på kino i juletider, da var han litt over to år :) så Elias-filmen og han satt i ro hele tiden. Snakka mye med filmen og storkoste seg. Gråt når filmen var slutt og vi skulle gå :D

Kommer helt an på ungen da, noen liker å se lange filmer , andre ikke. Størstemann var over 3 før han ble med på kino, Lillesøster knapt 2 år. Funker fint det, men hun kan være litt urolig i "kjedelige" partier av filmen da...Funka også med 3Dfilm her da, men det er vel også forskjellig fra barn til barn

Jeg har ikke hatt med meg små unger selv, men flere i familien har hatt med seg, og det har vært med varierende utfall. Så det kommer jo helt an på ungen, noen unger er urolige og noen kan godt sitte å se en hel film, når de er så små. Noen blir fortere redde og noen er tøffere enn toget. Men du kjenner jo ungen din best, så om du tror at han klarer og sitte i ro under hele filmen og ikke blir lett skremt, så go for it. Er jo heller ikke verre enn at du tar ham med deg og går om det skulle bli noe da :) 

har tatt med meg jenta mi på kino siden hun var 2 år. Det har gått kjempefint! Det har vært stor stas med film og godterier :)
Hva er det verste som kan skje? at ungen begynner å gråte / er urolig. Da kan du jo bare ta ungen med deg ut derfra :) Det er en barneforestilling, ingen som reagerer på det :)

åååh detta var flott jeg leste for jeg har hatt kjempe lyst til å ta med guttungen her på kinoemoticon

Back
Topp