Kino med 1,5åring

nei, syns det blir for høy lyd.

Var på kino i vår da jenta var akkuarat blitt to år. Det var sånn kinouke med filmer tilpasset de små. Så byggmesterbob og postmann pat og slike småfilmer. Det var veeeelig stas for mi ihvertfall!

Du kan jo prøve å se Laban-filmen. Den varer i 45 min. Vil tro at en typisk 1.5-åring er litt for rastløs til å se en film på kino da, men alle er ikke like.
Babykino er ikke for barna, der viser de voksenfilmer med lavere lyd og mer lys

Jenta mi på 1 1/2 klarer ikke å sitte i ro og se tv i to minutter en gang så kino tror jeg nok vi drøyer med leeeenge enda..

ORIGINAL: Emmeline

ORIGINAL: ladylovelylux

noen har jo "babykino" hvor lyden er tilpasset..

Men det er jo ikke kino som babyene skal se på, det er jo for mammaer og pappaer. Hadde aldri tatt med en på halvannet år på kino, for det første man skal sitte stille ganske lenge og detat det er mørkt kan gjøre hele greia ganske skummel i seg selv.

Stemmer det. Men å gå på kino for barnet sin skyld i den alderen er som regel håpløst.... Har jobbet 7 år på kinoen, har aldri opplevd så små barn holde ut en hel film. Er faktisk ganske store før de gidder å sitte i kinosalen så lenge...

har ikke vært på kino med mi som er 2 år og 9mnd enda jeg[8D] men vurderer det nå etterhvert da... da hun var 1,5 hadde hun aldri gidda sitte stille så lenge[:D]

1,5 år, syns jeg høres litt tidlig ut. Men er det en veldig kort film så kanskje, barn er jo selvfølgelig forskjellige.[:)]

Hadde med jenta mi på 3 år på kino og så på "Gubben og katten", det gikk veldig bra![:)] Ho satt stille hele filmen, spiste popcorn og koste seg veldig[:D] Ho er veldig glad i "gubben og katten" da[;)]

ORIGINAL: ~Ahiru~

1,5 år, syns jeg høres litt tidlig ut. Men er det en veldig kort film så kanskje, barn er jo selvfølgelig forskjellige.[:)]

Hadde med jenta mi på 3 år på kino og så på "Gubben og katten", det gikk veldig bra![:)] Ho satt stille hele filmen, spiste popcorn og koste seg veldig[:D] Ho er veldig glad i "gubben og katten" da[;)]

er den som vi evt skal se også!
hadde aldri tenkt på det om vi ikke ble bedd med. men sånn sett sitter han er rolig å ser tv en halvtime hjemme også. men blir det for ille får vi bare gå ut da[:)]  får se hva det blir til!

Nei, ville ikke ha prøvd det...

Back
Topp