Kino idag

ECB

Glad i forumet
jeg og gubben ble invitert på kino. Han ville veldig dra, men jeg ville ikke dra pga det ikke er min type film. (Kurt vagle og et eller annet) så jeg sa at han kunne jo bare dra uten meg. Men det vil han ikke. Så jeg sa at jeg skulle dra. Kjenner nå at jeg angrer veldig. Finner absolutt ingen bukser som passer meg. Formen er helt i dass. Kvalm som fy. Håper det blir bedre snart. Vil ikke ødelegge for gubben da han har gledet seg veldig til dette.

#syteinnlegg

Men hvis dere ble invitert med er det flere enn deg og han som skal? Kan han ikke dra sammen med de andre? Synes det er litt dårlig gjort av han om han ikke KAN dra på kino uten deg også må du ha dårlig samvittighet fordi han ikke vil dra uten deg :P

Si at dere kan dra på noe annet sammen en annen dag. Han må da kunne ha det hyggelig uten deg også :)

God bedring!

Men hvis dere ble invitert med er det flere enn deg og han som skal? Kan han ikke dra sammen med de andre? Synes det er litt dårlig gjort av han om han ikke KAN dra på kino uten deg også må du ha dårlig samvittighet fordi han ikke vil dra uten deg :p

Si at dere kan dra på noe annet sammen en annen dag. Han må da kunne ha det hyggelig uten deg også :)

God bedring!

Signerer denne! Kan ikke han dra med vennene uten deg?

God bedring :)

Jeg ble bedre i formen og valgte og dra. Ordnet det slik at hvis jeg ble dårlig igjen så kunne jeg kjøre hjem og mannen skulle sitte på med de vi dro sammen med. Selv om filmen var ganske dårlig så koste jeg meg veldig :) grunnen til at han absolutt ville ha meg med var at det er så skjelden vi får barnevakt og kan finne på noe sammen. Så han ville at vi skulle kose oss i lag med noen timer barnefri.

Jeg ble bedre i formen og valgte og dra. Ordnet det slik at hvis jeg ble dårlig igjen så kunne jeg kjøre hjem og mannen skulle sitte på med de vi dro sammen med. Selv om filmen var ganske dårlig så koste jeg meg veldig :) grunnen til at han absolutt ville ha meg med var at det er så skjelden vi får barnevakt og kan finne på noe sammen. Så han ville at vi skulle kose oss i lag med noen timer barnefri.

Så bra :D

Back
Topp