kino i kveld, kass anbefale du??

eembla

Forelsket i forumet
ja overskriften seie vel sitt! me ska ut å kose oss bare vi to og lurer litt på kass vi ska gå på. Det var ikke noen spesiell eg kunne tenkt meg, så lure på anbefalinger[:D][:D]

Vet ikke hva du liker best å se av filmer, men;

Alice i Eventyrland
Shutter Island (om du er klar for noe kjempeskummelt, ikke sett den selv ennå men har hørt rykter og sett traileren..[;)])

God fornøyelse og kos dere masse[:)]

Avatar går ikke her lenger, viss ikke hadde valget vert klart ;)

muligens alice i eventyrland, men syns den virke litt sær hihi! men den e bra asså! kanskje utvide filmhorisonten i kveld??[8D]

shutter island, lykke til[8D][8|][8|][8|]
Er en god grunn til å klynge aseg litt ekstra til mannen

Hehe, den er supersær (som alle Tim Burtons filmer), men absolutt bra[;)] Avatar går i Oslo, kanskje du får komme hit?[;)]

shutter island e uaktuell viss eg ska få sove har eg forstått[8D] hihi!

Mulig eg får ta turen te Oslo ja, for den filmen vil eg se. Men her har bare sambo sett den siden vi ikke fikk barnevakt, så venter på dvden! hihi!

E den alice i eventyr land sån alla charlis sjokoladefabrikk, eller enda mer sær[8D] Liker sjokoladefabrikken altså hihi!

Oi, nesten litt vanskelig å sammenligne, historiene er jo ganske forskjellige..[:)] Du har kanskje endel enda særere karakterer i Alice i Eventyrland, folk ser enda rarere ut, snakker rarere, forholdet mellom karakterene er rarere osv.. Men jeg likte Alice i eventyrland bedre enn Charlie og sjokoladefabrikken, fordi jeg hadde litt andre bilder i hodet på forhånd etter å ha lest Charlie og sjokoladefabrikken så mange ganger da jeg var mindre.. Men det er jo bare meg..[:)] Hmm..Så begge er sære, og Alice i eventyrland er vel kanskje hakket særere på en veldig Tim Burtonsk måte, om du skjønner hva jeg mener.

Si fra hva du synes om du får sett den da?[:)]

takk for tips!
skal gi beskjed viss vi ender på den.. sambo har funnet en thriller han vil se[&:] SKEPTISK [8D]

Hehe..håper det gikk bra?[;)]

Vi endte faktisk på kino og så Shutter Island.. Ikke noe hyggelig film, men egentlig litt skuffende uten at jeg skal røpe for mye..[;)]

Back
Topp