Er premiere på Jurassic World i kveld og jeg har innmari lyst til å se den... haha men ville dere «turt» hvis det terminen var i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absoluttEr premiere på Jurassic World i kveld og jeg har innmari lyst til å se den... haha men ville dere «turt» hvis det terminen var i morgen?
Selvfølgelig[emoji1] Kan jo ikke bare sitte inne å tvinne tommeltotter den siste tiden heller, plutselig går det en uke til[emoji85] Det verste som kan skje er vell at fødselen starter å du reiser hjem, med mindre dere har veldig lang veg[emoji28]
Er premiere på Jurassic World i kveld og jeg har innmari lyst til å se den... haha men ville dere «turt» hvis det terminen var i morgen?
Haha, så sant! Er vel mer redd vannet skal splæsje utover, men sannsynligheten for at det skjer er vel ganske så liten haha, er så nervøs for alt som mest sannsynligvis ikke skjer
Haha, så sant! Er vel mer redd vannet skal splæsje utover, men sannsynligheten for at det skjer er vel ganske så liten haha, er så nervøs for alt som mest sannsynligvis ikke skjer
Kan nesten ikke tenke sånn, da blir du helt låst hjemme er mange som ikke har vannavgang før de kommer til sykehuset. Hos noen går ikke vannet i det hele tatt - som hos meg med førstemann; vannet ble tatt under pressriene, og storebror kom ut med en bølge vann bak seg, JM holdt på å miste han i gulvet, og han så gullende ren ut når jeg fikk han på brystet [emoji23][emoji23]
Nei, utnytt dagene til litt kvalitetstid med kjæresten og andre mens dere har mulighet [emoji4][emoji106] kos dere på kino!
Du har så rett! Da jeg fødte sønnen min gikk vannet omtrent helt på slutten.
Skal kose oss på kino i kveld!
Si ifra om filmen er bra
Sniker
Tenker det kommer an på formen din og om du føler noe er på gang. Varierer jo når fødselen starter ift termin.
Håper du koste deg