Kino 1 dag før termin?

Selvfølgelig[emoji1] Kan jo ikke bare sitte inne å tvinne tommeltotter den siste tiden heller, plutselig går det en uke til[emoji85] Det verste som kan skje er vell at fødselen starter å du reiser hjem, med mindre dere har veldig lang veg[emoji28]

Selvfølgelig[emoji1] Kan jo ikke bare sitte inne å tvinne tommeltotter den siste tiden heller, plutselig går det en uke til[emoji85] Det verste som kan skje er vell at fødselen starter å du reiser hjem, med mindre dere har veldig lang veg[emoji28]

Haha, så sant! Er vel mer redd vannet skal splæsje utover, men sannsynligheten for at det skjer er vel ganske så liten :hilarious: haha, er så nervøs for alt som mest sannsynligvis ikke skjer :dead:

Er premiere på Jurassic World i kveld og jeg har innmari lyst til å se den... haha :hilarious: men ville dere «turt» hvis det terminen var i morgen?

Do it!
Jeg har kjempe lyst å gå å se selv, men er alene me mine små. Mannen jobber hele dagen, å muligens overtid. Vis det ikke skulle skje noe her i gården

Hadde gjort det selv men får så hovne bein av å sitte rett opp og ned så har droppet det pga det. Men ville lett gjort det om ikke :)

Haha, så sant! Er vel mer redd vannet skal splæsje utover, men sannsynligheten for at det skjer er vel ganske så liten :hilarious: haha, er så nervøs for alt som mest sannsynligvis ikke skjer :dead:

Haha, ja forstår det[emoji23] Du får ta med deg en kladd eller noe å sitte på[emoji23][emoji1303]

Kan nesten ikke tenke sånn, da blir du helt låst hjemme :-) er mange som ikke har vannavgang før de kommer til sykehuset. Hos noen går ikke vannet i det hele tatt - som hos meg med førstemann; vannet ble tatt under pressriene, og storebror kom ut med en bølge vann bak seg, JM holdt på å miste han i gulvet, og han så gullende ren ut når jeg fikk han på brystet [emoji23][emoji23]

Nei, utnytt dagene til litt kvalitetstid med kjæresten og andre mens dere har mulighet [emoji4][emoji106] kos dere på kino!

Kan nesten ikke tenke sånn, da blir du helt låst hjemme :) er mange som ikke har vannavgang før de kommer til sykehuset. Hos noen går ikke vannet i det hele tatt - som hos meg med førstemann; vannet ble tatt under pressriene, og storebror kom ut med en bølge vann bak seg, JM holdt på å miste han i gulvet, og han så gullende ren ut når jeg fikk han på brystet [emoji23][emoji23]

Nei, utnytt dagene til litt kvalitetstid med kjæresten og andre mens dere har mulighet [emoji4][emoji106] kos dere på kino!

Du har så rett! Da jeg fødte sønnen min gikk vannet omtrent helt på slutten.

Skal kose oss på kino i kveld! :-)

Sniker

Tenker det kommer an på formen din og om du føler noe er på gang. Varierer jo når fødselen starter ift termin.
Håper du koste deg

Sniker

Tenker det kommer an på formen din og om du føler noe er på gang. Varierer jo når fødselen starter ift termin.
Håper du koste deg

Var veldig usikker da jeg har hatt flere runder med modningsrier og kjent at kroppen forbereder seg skikkelig, men bestemte oss for og likevel ta sjansen :joyful: Termin i dag og håper ho kommer snart :Heartpink

Sniker fra januar19! Jeg var i bassenget og tok sklier 3 dager før termin og var på byen dagen etterpå [emoji1]

Back
Topp