Kinesoteip hos fysio

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Har gått med teip i 3 uker snart. Fikk på ny Igår, har hatt god respons på teipen for ryggen min. Korsryggen men har siste dagene hatt smerter i magen. Stikk og ubehag på høyre side.er det noen flere som har blitt teipet hos fysio som har noen erfaringer med dette? Fikk beskjed om at smertene i rygg kunne gå fremover mot magen men dette kjennes mere ut som sånne kynnere. Magen blir Stein hard. Kjenner liv så babyen har det nok bra. Men er bare ubehagelig.

har kun hatt tape på armene en gang, poenget er vel å øke blodsirkulasjon? Kynnere har jeg del av, visstnok mer vanlig med nummer to...kommer tidligere. Vil ikke tro at det har noen sammenheng :) Kunne vært interessant å prøve tape da. ! Følte at det ble bedre da jeg hadde det på armene

Ja er nok vanlig med kynnere tidligere, hadde ikke like mye sist som jeg husker, men tenkte kanskje det kunne være sammenheng, har hjulpet en del for smertene i korsryggen og skal fortsette med teip hele sv skap. så har en rød og en svart teip over hele ryggen. En roer ned og en stimulerer.
kun smerte lindring, i perioder er det vondt uansett, har hatt en del smerter om natta nå og. Sliter med å sove da smertene er uutholdelige, selvom teipen er på. Tok de av forrige helg og var ute og gikk tur, var så gåen etterpå at jeg følte meg som ei gammal kjerring! Helt mørbanka Hehe , så merket bedring straks teipen var på igjen. Altså ny hver gang gir virkning pp noen mens andre ikke.

Back
Topp