Kinesiske fødselskartet

humbug

Betatt av forumet
Hva sier det ?? ;)

Jeg trooor jo ikke på sånn, men det er jo 50% sjanse for at det er riktig :p 
Det stemte med gutten min. Så jeg måååtte bare sjekke !
Denne gangen sier det jente. SPENT !!

jeg er sikker på at barnet ble unnfanget 1 eller 2 dager før min 24 års dag, hva skal jeg gå utifra da?23 eller 24 år? hehe... uansett 23 år viser jente, 24 år gutt litt vrien denne gangen.. da jeg hadde el rundt bursdagen min

MidlertidigNick skrev:
Stemte med guttungen, og denne gangen sier det jente Hadde jo vært gøt det da ^^

Ja. Tenk så kjekt da !!=D Altså - vi blir LIKE glad for gutt-jente-tvillinger-trillinger osv osv... Men, det er jo ikke til å stikke under en stol at det hadde vært gøy med en lillesøster også :)
Mannen er overbevist om en gutt til !! ;)

Jafseslafsaslappfis skrev:
jeg er sikker på at barnet ble unnfanget 1 eller 2 dager før min 24 års dag, hva skal jeg gå utifra da?23 eller 24 år? hehe... uansett 23 år viser jente, 24 år gutt litt vrien denne gangen.. da jeg hadde el rundt bursdagen min

Hmmm.. Ja, den er vrien !!! :O 
Men, om dere hoppet i høyet 1-2 dager før bursdagen - så kan du vel regne at svømmerne bruker noen timer (12-24) på å finne rett plass?! Hehe.. Så da er du gjerne på bursdagen og 24 når befruktelsen skjedde

Tror egentlig ikke på det, men som du sier så er det jo 50/50 :) Mitt sier gutt, og har egentlig den magefølelsen akkurat nå også, men magefølelsen kan jo forandre seg. Jeg er så fryktelig frossen for tiden! Da jeg var gravid i høst var jeg utrolig varm, og da mente de det var jente (selv om det var litt tidlig å se). Nei, dette blir spennende!

Stemte sist med jente og nå viser den gutt.. Blir spennende å se :)

Sier jente hos meg. Stemte ikke sist gang da :p

Back
Topp