Kinesiske fødselskart :p

Miramarmora

Forelsket i forumet
Bare for gøy sjekka jeg dette. Babyverden sitt kinesiske fødselskaart.. Det stemte faktisk på de 2 første.. Så da blir d spennende om d sku stemt nå også da
Her viser d at d blir en gutt til. (minstemann i huset er også gutt).. Hehe, er litt morsmt med sånne ting... Nå håper jeg bare spiren holder seg fast....
Har dere andre sjekket??

I følge det kinesiske fødselskartet venter jeg evt ei jente nå, men det gjorde jeg sist gang og. Da fikk jeg en fantastisk gutt i stedet:) Så den stemte ikke på meg da, får se om den gjør det denne gangen. Men sånt tror jeg egentlig ikke noe på, blir hipp som happ, 50/50 ;)

Stemte ikke med første, fikk jente :-) Nå står det at jeg skal ha jente, kanskje det kommer en gutt da? :-)

Fødselskartet har aldri stemt på mæ,d blir bestandig det motsatte....så æ sjer på ka d blir å regne me d blir motsatt kjønn gangen her å :)

Tuppeline skrev:
Fødselskartet har aldri stemt på mæ,d blir bestandig det motsatte....så æ sjer på ka d blir å regne me d blir motsatt kjønn gangen her å :)

samme her...mange myter det er litt sanhet i men det kinesiske fødselskartet er ikke en av de

Har ikke sjekket denne gangen, men i følge det skulle jeg ha hatt først en jente så en gutt, men har to gutter jeg :) Men ringtesten har stemt på meg de to andre gangene, så spent på å se om den stemmer nå også :)

Det stemte på meg sist gang og denne gangen sier det at ei jente er på vei så blir spennende å se. Jeg misforstod sist gang for hadde ikke fått med meg at det var mors alder når barnet blir unnfanget man skulle lese av.. Fylte år like etterpå så da stemte det med gutt allikevel ;-)

Back
Topp