Kinesisk kalender

85modell

Glad i forumet
ImageUploadedByBV Forum1380284874.576450.jpg

Ifølge den venter jeg jente... Hmm blir spennende å se:) skal ikke vite kjønn :)
Vil at det skal være en overraskelse :)

Det stemte ikke på meg forrige gang, og tror ikke det stemmer denne gangen heller. Men spennende å se da. Jeg vil helst vite før barnet kommer ut, har virkelig ikke tålmodighet ;-)

Det stemte hos meg sist! Denne gangen venter jeg visstnok jente :) Vi vil også vite; syns det er mer praktisk! For ikke å snakke om at jeg er så nysgjerrig at det er litt småkvalmt, så jeg hadde aldri klart å vente så lenge uten å vite ;)

Stemte ikke sist, og jeg tror ikke det stemmer nå heller. Men forhåpentligvis finner jeg ut av det fredag neste uke. :)

Vi skal heller ikke vite hva det blir, men tror dette "kartet" viser jente. Sist visste vi heller ikke hvilket kjønn deg var, men kartet stemte;-)

Ser nå at disse kalenderne viser ulikt, dvs ifølge denne (mammanett sin) så skal vi få gutt, men i følge den på babyverden skal vi få jente....

Ser nå at disse kalenderne viser ulikt, dvs ifølge denne (mammanett sin) så skal vi få gutt, men i følge den på babyverden skal vi få jente....

La også merke til det... den ene kalenderen regner hvor gammel du er når barnet blir unnfanget å den andre hvor gammel du er når du har termin..
På meg viste også den ene gutt ( den med alder og unnfangelse) mens den andre viser jente.. Å jeg skal ha gutt :)

Stemmer for meg ihvertfall :-)

Stemte med førstemann, men ikke denne gangen ;) Er vell 50% sjanse for at det stemmer :P

Det stemmer på alle mine tre :)

Back
Topp