Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I følge fødselskartet skal vi få jente. Skal på UL i morgen, så vi håper vi får se det, er kjempespente. Blir glad uansett hvilket kjønn, vil bare se hvem som er der, hi,hi [:D].
Stemte på meg [:D] ved UL sa legen at det var 99 % sikkert at det er ei lita jente og det sier kinesiske kalenderen oxo... dessuten har jeg hatt det på følelsen hele tia [:)] (håper på jente da, nå har jeg allerede så smått begynt å kjøpe litt rosa tøy [8|])
Vet dere hva; jeg sjekket nettopp fødselskartet inne på barnimagen.com, og der står det at vi venter jente. Her inne på BV står det at vi skal ha gutt, litt forvirret nå....
Hei. Har akkurat vært og sjekka. Det stemte på meg både forrige gang og nå. Gutt begge ganger i følge kart, og det ble gutt sist og blir det nå også. Hvis det blir noen neste gang får en vel begynne å beregne, slik at det blir jente...... Neida, bare tulla med det siste altså.
her er den på bim: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/gammelt_kinesisk_f_dselskart
der står det at jeg skal få gutt, så det stemte jo![:)] men kartet her på bv sier jente...[8|]