Kinesisk kalender

BIBBI3

Forumet er livet
Er det noen som har sjekket den kinesiske kalender og funnet ut om det stemmer ut i fra kjønnet dere fikk vite på UL? Om dere fikk vite det da... [;)]

stemte ikke på meg,eller det får vi vel ikke vite helt sikkert før babyen kommer[:D]

håper det stemmer...
jeg har også en følelse av at det blir en jente..
svar fås om en uke[:D][:D][:D][:D]

Hos meg stemte det ikke fordi jeg faar en gutt selv om kalenderen sa jente [:)]

Kalenderen sier jente, og jordmora sa foreløpig 70 % jente. Så da stemmer det vel mest sannsynlig.

stemte ikke på meg heller... det står gutt på meg, men venter to jenter

stemte nok ikke på meg heller, kartet viser jente, men ul viste gutt...

Skal få jente i følge kartet, så gjenstår det å se om det stemmer da [8D]

på ul sa hun at hun var GANSKE sikker på at jeg får en jente..men hos meg står det gutt!

Kalenderen sier gutt på meg,og hjerteslaga sier jente,så da gjennstår det å se om en uke på UL[;)]

fikk ikke vite hva det ble på ul jeg...
så håper kartet stemmer[:D]
da blir det jente

Siden jeg mest sannsynlig får en gutt, så stemmer kalenderen på meg også. [:D]

I følge fødselskartet skal vi få jente. Skal på UL i morgen, så vi håper vi får se det, er kjempespente. Blir glad uansett hvilket kjønn, vil bare se hvem som er der, hi,hi [:D].

Stemte på meg [:D] ved UL sa legen at det var 99 % sikkert at det er ei lita jente og det sier kinesiske kalenderen oxo... dessuten har jeg hatt det på følelsen hele tia [:)] (håper på jente da, nå har jeg allerede så smått begynt å kjøpe litt rosa tøy [8|])

Vet dere hva; jeg sjekket nettopp fødselskartet inne på barnimagen.com, og der står det at vi venter jente. Her inne på BV står det at vi skal ha gutt, litt forvirret nå....

Hei. Har akkurat vært og sjekka. Det stemte på meg både forrige gang og nå. Gutt begge ganger i følge kart, og det ble gutt sist og blir det nå også. Hvis det blir noen neste gang får en vel begynne å beregne, slik at det blir jente...... Neida, bare tulla med det siste altså.

hos meg sier kartet jente.. og magefølelsen min sier jente...
Men får ikke vite sikkert da.. kanskje på fredag på UL da...

har en par tre venner som sier kartet funker som fjell.. hehe

På meg står det at det blir gutt?? Blir spennende å se, vi ville ikke vite kjønn på UL. Men har selv følelsen av at det blir jente:)

Jeg så på det på barn i magen jeg da... der ble det jente og her inne ble det gutt.. nå ble jeg litt forvirra jeg også

her er den på bim: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/gammelt_kinesisk_f_dselskart
der står det at jeg skal få gutt, så det stemte jo![:)] men kartet her på bv sier jente...[8|]

Back
Topp