Kinesisk fødselskart

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Er det noen her som har sett på dette http://www.babyverden.no/templates/Article.aspx?id=425 og hatt riktig?

Gikk gjennom alle i familien og venner av meg og må si at alt stemte. Ikke nok med det men etter ultralyden i dag så fikk jeg bekreftet at også mitt skjema stemte og det blir ei jente:)

Litt artig å se da[:D]

I følge kartet skulle jeg få en liten gutt, men det var lille Frida som kom. Så hos meg stemte det ikke.

i følge det kartet får jeg en jente, og det gjør jeg antageligvis

Oi, så spennende da! Sjekket i forhold til de to jeg har fra før, og.... de stemte! Så da skal jeg vel få en jente nå?! Artig om dere sjekker dere som har fått vite kjønnet på ultralyd. Men hvordan blir det med toeggede tvillinger, det kan jo være en av hver? Og de er jo unnfanget samtidig?![;)]

Det stemte ihvertfall ikke med søstra mi.. Var faktisk helt omvendt på begge to..
Jeg ligger i grenseland, så jeg kan egentlig gå begge veier.. [;)]

ORIGINAL: Sara73

Oi, så spennende da! Sjekket i forhold til de to jeg har fra før, og.... de stemte! Så da skal jeg vel få en jente nå?! Artig om dere sjekker dere som har fått vite kjønnet på ultralyd. Men hvordan blir det med toeggede tvillinger, det kan jo være en av hver? Og de er jo unnfanget samtidig?![;)]

Ja der sa du noe... men er det så ofte at tvillinger er ulikt kjønn selv om de er toeggede? Både mamma og pappa er toeggede tvillinger og der er det samme kjønn og samme med 2 sett venniner av meg.

Har sjekka på det før ja...
Med førstemann viste det gutt,noe vi også trodde selv- men da titta det ut ei tulle!
Med andremann viste det gutt,og fikk beskjed om gutt på Ul- og det kom en gutt!
Denna gangen har det vist jente,og i forhold til Ul er det ei jente- så vi får se...[;)]

I følge kartet skal vi få en jente, men vi venter en liten gutt[:)]

Det virker som at den en-prosenten det ikke stemmer for, er noe større ja!

ORIGINAL: Sara73

Oi, så spennende da! Sjekket i forhold til de to jeg har fra før, og.... de stemte! Så da skal jeg vel få en jente nå?! Artig om dere sjekker dere som har fått vite kjønnet på ultralyd. Men hvordan blir det med toeggede tvillinger, det kan jo være en av hver? Og de er jo unnfanget samtidig?!

ORIGINAL: Nallepuh

Ja der sa du noe... men er det så ofte at tvillinger er ulikt kjønn selv om de er toeggede? Både mamma og pappa er toeggede tvillinger og der er det samme kjønn og samme med 2 sett venniner av meg.

Statistikken viser at det fødes omtrent like mange par med tvillinger av forskjellig kjønn som det fødes rene guttepar, eller rene jentepar.

Ang det kinesiske kartet, så stemmer det hverken for min eldste bror eller meg.. vi skulle vert omvendt, men det er nok mamma glad for at vi ikke er[;)]

ORIGINAL: Nallepu

Er det noen her som har sett på dette http://www.babyverden.no/templates/Article.aspx?id=425 og hatt riktig?

Gikk gjennom alle i familien og venner av meg og må si at alt stemte. Ikke nok med det men etter ultralyden i dag så fikk jeg bekreftet at også mitt skjema stemte og det blir ei jente:)

har også skjekket opp mange i familien..å de fleste stemte...
Så at det var et kinesisk fødselkart på barnimagen...
Men det var ikke likt i det hele tatt...

ORIGINAL: jomfruen83

ORIGINAL: Nallepu

har også skjekket opp mange i familien..å de fleste stemte...
Men det var ikke likt i det hele tatt...

Helt sikkert bare tilfeldigheter, men litt artig å se om det stemmer med fakta da. Som sagt alt stemte på de jeg sjekket opp[:)]

Har også skjekket opp mange i familien..å de fleste stemte...
Men det var ikke likt i det hele tatt...sammenlignet med det som er på babyverden

ul sier gutt og det gjør kartet å[:D]

Ultralyd sier jente og det sier kartet også[:D] har også tatt andre tester og alle viser at jeg skal ha jente...

klem fra overtroisk snart mamma[;)]

Kjedeli at det ikke stod 17 år der da.. hehe[:D]

Her er også noen måter å "finne ut" hvilket kjønn det blir...

http://www.ammetaka.no/svangerskap/hvilketkjonn.php

Hvis kartet stemmer får jeg gutt, og da blir gubben x-tra glad! Han ønsker seg en junior han kan ha med i verkstedet fra dag en![:D]

det er typisk menn, men denne gangen her håper sambo på jente, så jeg ikke er eneste høne i kurven hehe[:D]

Back
Topp