Kinesisk fødselskart

Linka

Gift med forumet
Hei alle sammen.

Sjekk ut det kinesiske fødselskartet og fortell om det stemte...
Jeg fikk en gutt i http://www.babyverden.no/templates/Article.aspx?id=4252003 og det stemte med kartet.
 
Mmmm....med meg var det 80 og noe prosent på det kinesiske kartet at jeg skulle få gutt sist....men det ble jente! =) og nå skal det visst også bli gutt...hehehe....da blir det sikkert jente en jente til...=)
 
hei!
det skal jeg prøve, på ultralyden på torsdag sa jordmora at det er gutt nr 6 som er på tur.[:D]
ORIGINAL: Linka

Hei alle sammen.

Sjekk ut det kinesiske fødselskartet og fortell om det stemte...
Jeg fikk en gutt i http://www.babyverden.no/templates/Article.aspx?id=4252003 og det stemte med kartet.
 
For meg stemte det. Fødselskartet sa jente, og det ble det.
 
Det stemte med alle de 3 jeg har. Det viste gutter og jeg har 3 gutter. Og det viser gutt denne gang også...
 
hei igjen!
fødselskartet her viste gutt, men på kvinneguiden er det fødselskart 1og 2. på 1 viste det jente og på 2 viste det gutt, så da tror jeg at det blir gutt nr 6 her.[:D]
 
fødselskartet sa jente, og jente blei det!
 
hei! da får jeg tro på fødselkarte.[:D]hehe
ORIGINAL: Gurine

Det stemte med alle de 3 jeg har. Det viste gutter og jeg har 3 gutter. Og det viser gutt denne gang også...
 
På meg sto det gutt og det ble det! [;)]Sjekket ut 3 andre jeg kjenner, og på dem stemte det også.Kjenner ei som er på vei,og har sjekket at det blir en jente.Så nå er jeg spent på hva hun får beskjed om på ultralyden[8|]Kjønnet skal jo ligge hoss mannen,så det er vel litt pussig det der.Men det er jo morsomt da[:)]
 
ja det er det, pussig at det er mannen som gjør at det blir det det er.

ORIGINAL: Prinsessa

På meg sto det gutt og det ble det! [;)]Sjekket ut 3 andre jeg kjenner, og på dem stemte det også.Kjenner ei som er på vei,og har sjekket at det blir en jente.Så nå er jeg spent på hva hun får beskjed om på ultralyden[8|]Kjønnet skal jo ligge hoss mannen,så det er vel litt pussig det der.Men det er jo morsomt da[:)]
 
Fikk beskjed om at det er jente på ultralyden, og i følge kartet skal det også være det =)
 
Dette er jo helt sprøtt!

Stemte på meg, mora mi + 3 venninner av meg som har fått barn det siste året.

Da vet jeg når vi skal prøve neste gang, slik at det blir jente da.. [:D]
 
Det stemte ikke med første mann, men med andre mann ble det riktig[:)]
 
Flott og se at så mange har delt sine svar med oss. Jeg er litt spent på denne lille jeg har i magen nå. Er akkurat på grensen. Enten blir det gutt eller jente.
Lykke til videre alle sammen
 
Har titta litt på det kartet og sånn her igjen nå,er faktisk bare en mnd der de spår meg gutt.Og det var 2mnd før jeg ble gravid-så da er det jo lov å håpe på jente da![;)]
Tror nesten det er det nå...Er så utrolig kvalm,og kaster opp om dagen.[&:]
Og sånn var det med første tulla her og...
 
Det stemte med førstemann, som ble jente, men andremann stemte ikke. Det ble nok gutt istedenfor jente.

Nå står det at jeg skal ha jente igjen. Det har jeg vel litt følelsen for at det blir også, men ingenting er sikkert [;)]
 
Back
Topp