A Annie1 Flørter med forumet 30 Mar 2006 #3 Kartet sier jente på meg, men ultralyden viser helt klart gutt! [:)]
T tippa Blir kjent med forumet 31 Mar 2006 #8 Vi har termin 17 august og får gutt. Stemte på oss også!
N Ninni73 Flørter med forumet 31 Mar 2006 #9 Det har stemt med de tre første her, så derfor ble jeg jo litt paff når det ikke stemte denne gang[8|].......
Det har stemt med de tre første her, så derfor ble jeg jo litt paff når det ikke stemte denne gang[8|].......
augustmor Flørter med forumet 4 Apr 2006 #10 Jente! Det stemmer med kartet [;)] Ser forresten at det er små sjanser for gutt de nærmeste åra... Men det gjør jo absolutt ingenting! [:D]
Jente! Det stemmer med kartet [;)] Ser forresten at det er små sjanser for gutt de nærmeste åra... Men det gjør jo absolutt ingenting! [:D]
¤Celti¤ Elsker forumet 5 Apr 2006 #12 Det viste jente på meg òg men i dag på ultralyden så sto tuten rett til værs[:D][:D]
S Sussi06 Første møte med forumet 9 Apr 2006 #13 Det stemte for oss. Kartet sa ei jente - og det viste ultralyden også. [:D]