Kinesisk fødselskart

Aj_

Forelsket i forumet
♡ Babymais2026 ♡
Synes dette er gøy selv om det ikke alltid stemmer. Hva sier kartet for dere nå, og har det stemt for dere tidligere?
Bruk din alder og måned for unnfangelse for å se.

Vedlegg

• IMG_0851.jpeg
    IMG_0851.jpeg
    193,9 KB · Visninger: 157
Last edited:
Gutt, har to gutter fra før og kinesisk fødselskart "funket" bare på den ene :hilarious:

• Liker
Reactions: Aj_
Synes dette er gøy selv om det ikke alltid stemmer. Hva sier kartet for dere nå, og har det stemt for dere tidligere?
Husker ikke om det var unnfangelse mnd eller om det var terminmåned i vannrett?

Om det var termin mnd vannrett, så blir det jente, og kartet stemmer for de to jentene jeg har :Heartpink

I følge kartet skal jeg få gutt, så blir spennende å se om det stemmer

Stemte på mine to første :oops: Om det stemmer fortsatt, så bor det en tredje jente.

• Liker
Stemmer med første barnet om man ser på unnfangelse :)stemmer det nå også så blir det jente (som jeg også har følelsen av at det er)

• Liker
Stemmer med første barnet om man ser på unnfangelse :)stemmer det nå også så blir det jente (som jeg også har følelsen av at det er)
Så gøy at det stemte sist, og at det stemmer med din følelse nå. Blir spennende å følge med!

Jeg fylte år i slutten av mnd og ble gravid i starten. Så jeg"var" jo 29 i august ved unnfangelse (gutt), men ble 30 i slutten av mnd (jente).

Det har stemt med mine to tidligere.

Hvordan ville dere tenkt i situasjonen jeg står i nå?

• Liker
Jeg fylte år i slutten av mnd og ble gravid i starten. Så jeg"var" jo 29 i august ved unnfangelse (gutt), men ble 30 i slutten av mnd (jente).

Det har stemt med mine to tidligere.

Hvordan ville dere tenkt i situasjonen jeg står i nå?
Hmm, godt spørsmål! Men tror jeg ville tatt utgangspunkt i alder ved unnfangelse, altså gutt. Gratulerer så mye med dagen som har vært! :)

Back
Topp