Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Husker ikke om det var unnfangelse mnd eller om det var terminmåned i vannrett?Synes dette er gøy selv om det ikke alltid stemmer. Hva sier kartet for dere nå, og har det stemt for dere tidligere?
Er unnfangelse man skal se påHusker ikke om det var unnfangelse mnd eller om det var terminmåned i vannrett?
I så fall er det rett på jentene og det er en gutt i magenEr unnfangelse man skal se på

Det stemte sist hvertfall Blir spennende å se om det stemmer eller ikke denne gangen da! Om det blir tre gutter, eller om det kommer en jente denne gangenGutt, har to gutter fra før og kinesisk fødselskart "funket" bare på den ene![]()
Oi, blir spennende å se om den stemmer denne gangen også!Stemte på mine to førsteOm det stemmer fortsatt, så bor det en tredje jente.
Så spennende! Blir gøy å se på ultralyd om det stemmer eller ikke da.Hvis det stemmer så blir det en gutt![]()
Så gøy at det stemte sist, og at det stemmer med din følelse nå. Blir spennende å følge med!Stemmer med første barnet om man ser på unnfangelsestemmer det nå også så blir det jente (som jeg også har følelsen av at det er)
Blir morsomt å se om det stemmer denne gangen også da!I så fall er det rett på jentene og det er en gutt i magen![]()
Gøy at det stemte sist, spennende å se om det stemmer denne gangen også!Jente spår denneDet stemte sist hvertfall
![]()
Hmm, godt spørsmål! Men tror jeg ville tatt utgangspunkt i alder ved unnfangelse, altså gutt. Gratulerer så mye med dagen som har vært!Jeg fylte år i slutten av mnd og ble gravid i starten. Så jeg"var" jo 29 i august ved unnfangelse (gutt), men ble 30 i slutten av mnd (jente).
Det har stemt med mine to tidligere.
Hvordan ville dere tenkt i situasjonen jeg står i nå?