Kinesisk fødselskart

godegull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Mailykken 2025
I følge denne; kva du får du då?

(Prøver å få fleire tråder for skjult forum )
 
Den har vært riktig på begge jeg har fra før. Og sier jente denne gangen, så det kan bli spennende :Heartred:love017
 
Den har stemt på meg og tidligare - to jenter! No seier den gutt og eg krysser fingrane for det!
 
Får jente ifølge denne - og dette stemte faktisk på de to første! Spennende å se om det blir riktig denne gangen også ❤️
 
Ifølge denne får jeg gutt. Stemte med de to første barna ^^,
 
Får gutt i følge denne, stemte ikke sist. Men håper litt den stemmer nå :shy:
 
Gutt ifølge denne! Forrige gang var det jente, og det ble jente så det blir spennende. Alt er velkomment her :Heartred
 
Jente i følge denne! Har to gutter fra før, så hadde jo vert veldig koselig :Heartred
 
Jente i følge denne, men det sa den pp forrige også og blei gutt men hadde vært veldig koselig med ei jente nå etter to gutter
 
Sist gang sa den gutt og det stemte. Nå sier den jente, så blir spennende å se. Vi valgte å ikke vite kjønn på forrige, men har ikke helt bestemt oss for om vi skal gjøre det samme nå :)
 
Alle mine 3 barn har kartet sagt jente, men var gutt først :p det jente igjen nå, haha.
 
Jeg får gutt. Har også allerede en følelse på at det er en gutt. Blir spennende å se om det er riktig:Heartblue
 
Back
Topp